"Мобилтел" изгуби 2% пазарен дял за година

Най-големият мобилен оператор в страната отново отчете намаление на приходите и печалбата и ръст при мобилния интернет

Намаления на приходите и печалбата, увеличаване на инвестициите и ръст при клиентите и потреблението на мобилен интернет, който засега не води до стопиране на спада при първите два показателя. Това общо за българския телеком сектор състояние се потвърждава още веднъж от финансовите резултати на "Мобилтел", които излязоха вчера заедно с отчета на компанията майка Telekom Austria за третото тримесечие на 2014 г. Конкретно при пазарния лидер в мобилния сегмент в България добавката е и постепенно намаление на пазарния дял. Изходът за момента е предлагане на пакетни услуги и стриктен контрол върху разходите, става ясно от частта за България в отчета на австрийския телеком. Според анализа там основна причина за понижаващите се показатели на "Мобилтел" са влошената макроикономическа обстановка, силната конкуренция, регулациите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
16 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    balien avatar :-|
    balien
    • - 4
    • + 35

    Така е. След като отблъскват вече дори и абонати готови да плащат редовно...

    Нередност?
  • 2
    edin131 avatar :-|
    Nikoi
    • - 4
    • + 42

    бях им абонат от създаването им ,в последните 6 години постепенно ме натовариха с над 20 карти и над 450 лв средна сметка ,при все ,че лично аз си ходя с 1 апарат в джоба ,е приключихме договора ,отказах се от услугите им учудващо нежно и културно и сега за същите услуги плащам на друг оператор най много 120 лв ,благодаря им за спестените пари от тук нататък ,никога няма да им стана абонат повече ,не че при другите е по добре ,но все пак трябва да има мярка

    Нередност?
  • 3
    _tsiki_ avatar :-|
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    • - 5
    • + 19

    Доят като за последно, а за всички е ясно, че са отживелица. Бъдещето е изцяло voip, но имат стабилни лобита и ще скубят баницата докато потребителите не им отсекат пръстчетата. Или другият вариянт да ги продадат тези оператори, както австииците на разни латино бандити монополисти сраснати с държаваната власт там и да ги баламосват, че и тук държавите ще им пазят гърба за няколко години.

    Нередност?
  • 4
    kam27 avatar :-?
    kam
    • - 22
    • + 1

    Глупости !Заработихте си паричките ?Браво

    Нередност?
  • 5
    offshore avatar :-|
    Offshore Banking
    • - 21
    • + 12

    Мтел имат супер добър интернет. Те са с мн. пред другите. Маркетинга им куца яко. БТК изнасилват клиентите на Мтел (държавни фирми например, и големи корпорации). БТК не рекламират, а влизат неканени с дързост и почват да раздават подаръци (с огромни такси). Друг недостатък на Мтел е нагласените им (от обслужващите ги хора в игрите им) - нагласени игри с раздаване на телефони, а Мтел и не се и осещат. Друг удар под кръста е, че мафиотизираната ни система, целенасочено удря рекламодателите на вестника.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 6
    pipera avatar :-P
    Пипера е много лют
    • - 3
    • + 30

    това са хора, при които отиваш да си купиш апарат и си готов да подпишеш договор и те правят всичко възможно да те отблъснат с неприемливи условия.

    Нередност?
  • 7
    thermobee avatar :-|
    Thermobee
    • - 5
    • + 20

    Никога вече Мтел!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 8
    viktor_k avatar :-|
    viktor_k
    • - 9
    • + 7

    Статията е провокативна, най-вече с цел да покаже слабите страни на отчета. Всъщтност има и много силни страни. Една от тях е, че спрямо юни тази година абонатите се увеличават с 30 000. Увеличението може да е малко, но нафона на предходните тримесечия, където загубата беше от порядъка на 50 до 100 хил. клиенти за едно тримесечие, този резултат е повече от добър.

    Нередност?
  • 9
    pkolev avatar :-|
    Dalt
    • - 4
    • + 22

    Няма какво да се чудят. Няколко довода, които и мен ме замислят много сериозно:

    - iPhone за 2400, при 1367 в Германия;
    - Премахнаха прекрасно работещата БЕЗПЛАТНА ipTV, за да я заменят с някакво полуработещо псевдо приложение срещу 5 лв/месец;
    - В последните месеци няколко сериозни проблема с домашния интернет;
    - Премахнаха супер форума на МегаЛан, за да го заменят с нещо полу-готово решение, дето не става за нищо;
    - За да се чуеш със съпорта им трябва да чакаш 15-20 минути;
    - Никакви отстъпки за лоялни клиенти;
    - Ако не си в последните три месеца от договора, си НИКОЙ за тях. Точно обратното е ако края на договора е близо;
    - Ако си в провинцията и пътуваш, връзката се разпада на всеки 20 километра;
    - Set Top Box-a им е ултра бавен, а дистанционното "хваща" само ако е насочено директно.

    80% от приятелите ми ги смениха като интернет и ТВ доставчик. Аз също ще поема по този път след 5-6 месеца.

    Същото важи и за телефонията, само дето процентите са по-малко - около 40-45.

    Нередност?
  • 10
    chip avatar :-P
    chip
    • - 4
    • + 12

    Абе те клиентите ненапразно си го наричат МенТел...

    Нередност?
Нов коментар