"Мобилтел" изгуби 2% пазарен дял за година

Най-големият мобилен оператор в страната отново отчете намаление на приходите и печалбата и ръст при мобилния интернет

Намаления на приходите и печалбата, увеличаване на инвестициите и ръст при клиентите и потреблението на мобилен интернет, който засега не води до стопиране на спада при първите два показателя. Това общо за българския телеком сектор състояние се потвърждава още веднъж от финансовите резултати на "Мобилтел", които излязоха вчера заедно с отчета на компанията майка Telekom Austria за третото тримесечие на 2014 г. Конкретно при пазарния лидер в мобилния сегмент в България добавката е и постепенно намаление на пазарния дял. Изходът за момента е предлагане на пакетни услуги и стриктен контрол върху разходите, става ясно от частта за България в отчета на австрийския телеком. Според анализа там основна причина за понижаващите се показатели на "Мобилтел" са влошената макроикономическа обстановка, силната конкуренция, регулациите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове