Компаниите трябва да започнат да мислят като клиентите си
Дон Пепърс, съосновател на консултантската фирма Peppers & Rogers Group пред "Капитал Daily"
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Как човек, който е завършил висше образование по астрономия, решава да остави звездите и да се вгледа към пазарите?
Дон Пепърс е световноизвестен експерт в изготвянето на стратегии, фокусирани около връзката между бизнеса и потребителите. Той е съосновател и водещ партньор в консултантската фирма Peppers&Rogers Group. Обявен от Института за стратегически промени на Accenture за един от 50-те "най-важни бизнес визионери" в момента, а от британският вестник Times - за един от 50-те бизнес "мозъка" в света. Пепърс е автор на редица книги за клиентски ориентирани бизнес стратегии. Той повече от 20 години съветва компании като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, GM и др.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Обичам Ви , " Капитал " !
Това ми хареса много и е полезно. Леко съм консервативен и казвам „обичам“ при други обстоятелства.
Има "захапани" интересни теми, но като цяло отговорите му са по-общи.Тук е ролята на мениджърите да преценят кои от съветите и до каква степен са приложими според спецификите на конкретния бизнес.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.