Компаниите трябва да започнат да мислят като клиентите си

Дон Пепърс, съосновател на консултантската фирма Peppers & Rogers Group пред "Капитал Daily"

   ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Как човек, който е завършил висше образование по астрономия, решава да остави звездите и да се вгледа към пазарите?

Визитка:



Дон Пепърс е световноизвестен експерт в изготвянето на стратегии, фокусирани около връзката между бизнеса и потребителите. Той е съосновател и водещ партньор в консултантската фирма Peppers&Rogers Group. Обявен от Института за стратегически промени на Accenture за един от 50-те "най-важни бизнес визионери" в момента, а от британският вестник Times - за един от 50-те бизнес "мозъка" в света. Пепърс е автор на редица книги за клиентски ориентирани бизнес стратегии. Той повече от 20 години съветва компании като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, GM и др.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    oyh53308658 avatar :-|
    oyh53308658
    • - 2
    • + 4

    Обичам Ви , " Капитал " !

    Нередност?
  • 2
    baza avatar :-P
    Божидар Здравков
    • - 1
    • + 1

    Това ми хареса много и е полезно. Леко съм консервативен и казвам „обичам“ при други обстоятелства.

    Нередност?
  • 3
    kosioo avatar :-|
    Константин
    • + 1

    Има "захапани" интересни теми, но като цяло отговорите му са по-общи.Тук е ролята на мениджърите да преценят кои от съветите и до каква степен са приложими според спецификите на конкретния бизнес.

    Нередност?
Нов коментар