Компаниите трябва да започнат да мислят като клиентите си
Дон Пепърс, съосновател на консултантската фирма Peppers & Rogers Group пред "Капитал Daily"
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Как човек, който е завършил висше образование по астрономия, решава да остави звездите и да се вгледа към пазарите?
Дон Пепърс е световноизвестен експерт в изготвянето на стратегии, фокусирани около връзката между бизнеса и потребителите. Той е съосновател и водещ партньор в консултантската фирма Peppers&Rogers Group. Обявен от Института за стратегически промени на Accenture за един от 50-те "най-важни бизнес визионери" в момента, а от британският вестник Times - за един от 50-те бизнес "мозъка" в света. Пепърс е автор на редица книги за клиентски ориентирани бизнес стратегии. Той повече от 20 години съветва компании като Microsoft, Bank of America, British Airways, T-Mobile, Merck, HP, Syngenta, USAA, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Absa Bank, GM и др.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Обичам Ви , " Капитал " !
Това ми хареса много и е полезно. Леко съм консервативен и казвам „обичам“ при други обстоятелства.
Има "захапани" интересни теми, но като цяло отговорите му са по-общи.Тук е ролята на мениджърите да преценят кои от съветите и до каква степен са приложими според спецификите на конкретния бизнес.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход