Publicis стъпва на американския пазар

Френската рекламна компания ще купи Sapient за 3.7 млрд. долара

Според изпълнителния директор на френската компания Морис Леви (вляво) сделката ще даде на Publicis достъп до нови пазари и ще създаде нови приходни потоци.
Според изпълнителния директор на френската компания Морис Леви (вляво) сделката ще даде на Publicis достъп до нови пазари и ще създаде нови приходни потоци.
Според изпълнителния директор на френската компания Морис Леви (вляво) сделката ще даде на Publicis достъп до нови пазари и ще създаде нови приходни потоци.    ©  GONZALO FUENTES
Според изпълнителния директор на френската компания Морис Леви (вляво) сделката ще даде на Publicis достъп до нови пазари и ще създаде нови приходни потоци.    ©  GONZALO FUENTES

Третата по големина рекламна и PR компания в света Publicis Groupe ще придобие американската агенция за дигитална реклама Sapient срещу 3.7 млрд. долара, които ще бъдат изплатени в брой, предаде Reuters. По този начин френската компания ще стъпи на пазара в САЩ, след като първият й опит се провали заради несъстоялото се сливане с втората най-голяма компания в сектора Omnicom Group. Изпълнителен директор на новата компания Publicis.Sapient ще стане досегашният изпълнителен директор и съпредседател на Sapient Алън Херик.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове