Publicis стъпва на американския пазар
Френската рекламна компания ще купи Sapient за 3.7 млрд. долара


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Третата по големина рекламна и PR компания в света Publicis Groupe ще придобие американската агенция за дигитална реклама Sapient срещу 3.7 млрд. долара, които ще бъдат изплатени в брой, предаде Reuters. По този начин френската компания ще стъпи на пазара в САЩ, след като първият й опит се провали заради несъстоялото се сливане с втората най-голяма компания в сектора Omnicom Group. Изпълнителен директор на новата компания Publicis.Sapient ще стане досегашният изпълнителен директор и съпредседател на Sapient Алън Херик.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Publicis отдавна са на американският пазар - най-малкото притежават Leo Burnett, на които централата им е в Чикаго.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.