Инвеститорите са вложили рекордни суми в мобилни стартъпи
19 млрд. долара са инвестирани през последните 12 месеца в стартиращи компании.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Инвестиционни фондове и големи корпорации са инвестирали в мобилни интернет стартиращи компании рекордните 19.2 млрд. долара през последните 12 месеца. Това показват данните на изследователската компания Digi-Capital към края на третото тримесечие. Това представлява ръст от 232% на годишна база. В същото време възвращаемостта на инвеститорите в мобилен интернет се е увеличила със 78%.
Основната част от парите са насочени в бизнеса с мобилни технологии, след това са средствата за туристически и транспортни платформи и на трето място – за комунални услуги.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Днес дори фирма като "Lab08 "- организира конференция на такава тема: "Дискусия: Как да провокираме
световните медии да пишат за
нашия Startup?"
Ето и инфото:
Повечето технологични
предприемачи следят редовно Tech Crunch (и други уважавани
медии в Tech средите) и искат един
ден да прочетат и за своята
компания там. Статия в TechCrunch (или другите водещи медии) ти дава
няколко неща: - Получаваш голямо внимание и
трафик мигновено (ако не си готов за него, си остава
еднократно)
- Някой от влиятелните имена в
индустрията може да те забележи - Компанията ти се „сдобива“ с
уважение и престиж (щом са писали
за теб в TechCrunch, значи
си нещо интересно и може да ти се
има доверие)
- Не на последно място – гали егото :) Как да ни забележат световните
медии е голям проблем за Growth
Hacher-ите из цял свят. Колкото
си по-далеч от световните горещи
точки като САЩ и Китай, толкова по-
трудна е задачата. И тъй като в Lab08 обичаме
предизвикателствата, решихме да задълбаем в този проблем. Затова
ще си поговорим за различните методи и тактики, с които да ни
забележат и ще обсъдим за кой тип компании подобна публикация е
наистина „изстрелваща“. За целта ще
поканим предприемачи, които са
постигнали този успех; журналисти,
за да ни разкажат за другата гледна
точка; и специалисти в сферата на PR-a. Събитието е само с покани! http://www.facebook.com/events/1521167824795998/
Публикувано през m.capital.bg
Балона че рече - пууук :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.