Инвеститорите са вложили рекордни суми в мобилни стартъпи

19 млрд. долара са инвестирани през последните 12 месеца в стартиращи компании.

Инвестиционни фондове и големи корпорации са инвестирали в мобилни интернет стартиращи компании рекордните 19.2 млрд. долара през последните 12 месеца. Това показват данните на изследователската компания Digi-Capital към края на  третото тримесечие. Това представлява ръст от 232% на годишна база. В същото време възвращаемостта на инвеститорите в мобилен интернет се е увеличила със 78%.

Основната част от парите са насочени в бизнеса с мобилни технологии, след това са средствата за туристически и транспортни платформи и на трето място – за комунални услуги.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    offshore avatar :-|
    Offshore Banking

    Днес дори фирма като "Lab08 "- организира конференция на такава тема: "Дискусия: Как да провокираме
    световните медии да пишат за
    нашия Startup?"
    Ето и инфото:
    Повечето технологични
    предприемачи следят редовно Tech Crunch (и други уважавани
    медии в Tech средите) и искат един
    ден да прочетат и за своята
    компания там. Статия в TechCrunch (или другите водещи медии) ти дава
    няколко неща: - Получаваш голямо внимание и
    трафик мигновено (ако не си готов за него, си остава
    еднократно)
    - Някой от влиятелните имена в
    индустрията може да те забележи - Компанията ти се „сдобива“ с
    уважение и престиж (щом са писали
    за теб в TechCrunch, значи
    си нещо интересно и може да ти се
    има доверие)
    - Не на последно място – гали егото :) Как да ни забележат световните
    медии е голям проблем за Growth
    Hacher-ите из цял свят. Колкото
    си по-далеч от световните горещи
    точки като САЩ и Китай, толкова по-
    трудна е задачата. И тъй като в Lab08 обичаме
    предизвикателствата, решихме да задълбаем в този проблем. Затова
    ще си поговорим за различните методи и тактики, с които да ни
    забележат и ще обсъдим за кой тип компании подобна публикация е
    наистина „изстрелваща“. За целта ще
    поканим предприемачи, които са
    постигнали този успех; журналисти,
    за да ни разкажат за другата гледна
    точка; и специалисти в сферата на PR-a. Събитието е само с покани! http://www.facebook.com/events/1521167824795998/

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    realismisthename avatar :-|
    realismisthename

    Балона че рече - пууук :)

    Нередност?
Нов коментар