

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Петнайсет месеца след като беше купен от Telenor и реално влезе в групата на десетия по големина телеком в света, "Глобул" вече носи и неговото име. Във вторник компанията официално обяви промяната на търговската си марка и името на самото дружество. Това включва ново лого, цвят, смяна на сайта и електронния портал. Вече всички продукти ще носят марката Telenor. Процесът по ребрандиране на оператора, започнал преди няколко седмици, реално ще продължи още няколко месеца.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
44 коментара
Надявах се след като дойдат бели хора нещата да тръгнат към по-добро. За съжаление първото нещо, което направиха твзи хора е да променят условията по Б-кънект картите, оттук насетне получиха минус от мен. За съжаление плановете на маляките не бяха от най-добрите, а тези натягат още.
Няма значение колко ти е добра мрежата, колко ти са добри услугите, а какво е отношението към клиентите.
А ще преподписваме ли договори или ще караме със старите?
Вече има реална промяна,нови по-високи сметки от 3,4 месеца.Когато ходя в магазините им,слушам че хората се разправят,значи не ми се е сторило само на мен.
Вече ме загубиха като техен клиент... :(
Моята сметка пък за момента си стои същата. А заявеното равно третиране на клиентите е доста силен маркетингов ход и е доста голям плюс за тях. Отдавна това измекярско третиране ми боде на мен лично очите. Да те хванем сега, пък после, нали си наш, не можеш да се възползваш от новите ни предложения. Абе, може, ама вземи си още една карта(поредната, какво ще я правя???)
Времето ще покаже. С този ход плюс от мен. Дано да не се наложи да нацъкам минусите.
До коментар [#4] от "Payakoff":
сигурно си се подлъгал по мустакатия неколкократен носител на титлата банкер на годината :-)
На мен сметката не ми е мръднала, но днес останах неприятно изненада, когато отидох да си платя сметката през изипей, старият ми абонатен номер не беше валиден...
Та трябваше да се обаждам на 123 за да ми кажат новия.
Не знам, ще ги видим, ще се поослушаме, пък ако нещо се обърка ще ги сменям...
Абе сметката и на мен се качи последния месец, ама аз си бях подгрял телефона яко, така че май сам съм си я навъртял. Ще видим следващите месеци. Промяната, която усетих е, че днес отидох да си платя сметката в бивш вече магазин на "Германос". Посрещна ме момче с тениска "Теленор" попита ме най-учтиво за номера и си платих като поп. Нямаше го оново дразнещо при маляките отношение "ама нещо ви е много сметката", "телефонче искате ли", "мобилен интернет искате ли да ползвате" и така само ипотечен кредит не са ми предлагали. Докато на ум отбелязвах този факт и ооо чудо - усмивка! При това без да съм подписал нов договор с три сим карти. Май верно са си пообучили хората, как да обслужват клиентите.
Ама народа го е казал - ще поживеем, ще видим...
До коментар [#8] от "equalizer":
звуЧиш като някакъв рекламен агент :-)
До коментар [#9] от "mavricii.plovdiv":
Абе споделям впечатления, това че не ги псувам още, нищо не значи. Просто гърците бяха мега зле. Едно време исках да си взема телефон на изплащане с програма и в магазина ми бяха казали че не мога да си запазя номера. Независимо, че исках да платя оставащите ми абонаментни такси от тогавашния ми договор (3-4 имах). В три магазина ми казваха различни неща, накрая се отказах.
А "Теленор" има тепърва още да се доказват. Реално нови оферти няма, с изключение на "резервата" и обещанието предложенията да са валидни за всички. Което дали ще работи на практика - вече ще видим. Да не забравяме, че още не са обновили мрежата напълно и мобилния нет е супер зле.
Много има за дялкане, ама ги предпочитам пред пропадащия Ментел и БТК на мустака, който само чака следващия си собственик.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход