"Глобул" стана Telenor

Компанията обеща да третира наравно нови и стари абонати

"Преди 15 месеца, като подписвах споразумението в Атина, ние не купихме името "Глобул" за 717 млн. евро, а компанията и хората, които стоят зад нея", каза вицепрезидентът на Telenor Group Хил-Мортен Йонсен (крайният вдясно)
"Преди 15 месеца, като подписвах споразумението в Атина, ние не купихме името "Глобул" за 717 млн. евро, а компанията и хората, които стоят зад нея", каза вицепрезидентът на Telenor Group Хил-Мортен Йонсен (крайният вдясно)
"Преди 15 месеца, като подписвах споразумението в Атина, ние не купихме името "Глобул" за 717 млн. евро, а компанията и хората, които стоят зад нея", каза вицепрезидентът на Telenor Group Хил-Мортен Йонсен (крайният вдясно)    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
"Преди 15 месеца, като подписвах споразумението в Атина, ние не купихме името "Глобул" за 717 млн. евро, а компанията и хората, които стоят зад нея", каза вицепрезидентът на Telenor Group Хил-Мортен Йонсен (крайният вдясно)    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ

Петнайсет месеца след като беше купен от Telenor и реално влезе в групата на десетия по големина телеком в света, "Глобул" вече носи и неговото име. Във вторник компанията официално обяви промяната на търговската си марка и името на самото дружество. Това включва ново лого, цвят, смяна на сайта и електронния портал. Вече всички продукти ще носят марката Telenor. Процесът по ребрандиране на оператора, започнал преди няколко седмици, реално ще продължи още няколко месеца.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
44 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    afanko avatar :-?
    afanko
    • - 24
    • + 63

    Надявах се след като дойдат бели хора нещата да тръгнат към по-добро. За съжаление първото нещо, което направиха твзи хора е да променят условията по Б-кънект картите, оттук насетне получиха минус от мен. За съжаление плановете на маляките не бяха от най-добрите, а тези натягат още.

    Няма значение колко ти е добра мрежата, колко ти са добри услугите, а какво е отношението към клиентите.

    Нередност?
  • 2
    pilingun avatar :-|
    pilingun
    • - 23
    • + 6

    А ще преподписваме ли договори или ще караме със старите?

    Нередност?
  • 3
    mavricii.plovdiv avatar :-|
    mavricii.plovdiv
    • - 12
    • + 43

    Вече има реална промяна,нови по-високи сметки от 3,4 месеца.Когато ходя в магазините им,слушам че хората се разправят,значи не ми се е сторило само на мен.

    Нередност?
  • 4
    payakoff avatar :-|
    Payakoff
    • - 17
    • + 32

    Вече ме загубиха като техен клиент... :(

    Нередност?
  • 5
    t_ avatar :-|
    t_
    • - 3
    • + 71

    Моята сметка пък за момента си стои същата. А заявеното равно третиране на клиентите е доста силен маркетингов ход и е доста голям плюс за тях. Отдавна това измекярско третиране ми боде на мен лично очите. Да те хванем сега, пък после, нали си наш, не можеш да се възползваш от новите ни предложения. Абе, може, ама вземи си още една карта(поредната, какво ще я правя???)
    Времето ще покаже. С този ход плюс от мен. Дано да не се наложи да нацъкам минусите.

    Нередност?
  • 6
    mavricii.plovdiv avatar :-|
    mavricii.plovdiv
    • - 6
    • + 34

    До коментар [#4] от "Payakoff":

    сигурно си се подлъгал по мустакатия неколкократен носител на титлата банкер на годината :-)

    Нередност?
  • 7
    kireto avatar :-?
    Кирето
    • + 25

    На мен сметката не ми е мръднала, но днес останах неприятно изненада, когато отидох да си платя сметката през изипей, старият ми абонатен номер не беше валиден...
    Та трябваше да се обаждам на 123 за да ми кажат новия.
    Не знам, ще ги видим, ще се поослушаме, пък ако нещо се обърка ще ги сменям...

    Нередност?
  • 8
    equalizer avatar :-|
    equalizer
    • - 9
    • + 55

    Абе сметката и на мен се качи последния месец, ама аз си бях подгрял телефона яко, така че май сам съм си я навъртял. Ще видим следващите месеци. Промяната, която усетих е, че днес отидох да си платя сметката в бивш вече магазин на "Германос". Посрещна ме момче с тениска "Теленор" попита ме най-учтиво за номера и си платих като поп. Нямаше го оново дразнещо при маляките отношение "ама нещо ви е много сметката", "телефонче искате ли", "мобилен интернет искате ли да ползвате" и така само ипотечен кредит не са ми предлагали. Докато на ум отбелязвах този факт и ооо чудо - усмивка! При това без да съм подписал нов договор с три сим карти. Май верно са си пообучили хората, как да обслужват клиентите.
    Ама народа го е казал - ще поживеем, ще видим...

    Нередност?
  • 9
    mavricii.plovdiv avatar :-|
    mavricii.plovdiv
    • - 14
    • + 20

    До коментар [#8] от "equalizer":

    звуЧиш като някакъв рекламен агент :-)

    Нередност?
  • 10
    equalizer avatar :-|
    equalizer
    • - 4
    • + 31

    До коментар [#9] от "mavricii.plovdiv":

    Абе споделям впечатления, това че не ги псувам още, нищо не значи. Просто гърците бяха мега зле. Едно време исках да си взема телефон на изплащане с програма и в магазина ми бяха казали че не мога да си запазя номера. Независимо, че исках да платя оставащите ми абонаментни такси от тогавашния ми договор (3-4 имах). В три магазина ми казваха различни неща, накрая се отказах.
    А "Теленор" има тепърва още да се доказват. Реално нови оферти няма, с изключение на "резервата" и обещанието предложенията да са валидни за всички. Което дали ще работи на практика - вече ще видим. Да не забравяме, че още не са обновили мрежата напълно и мобилния нет е супер зле.
    Много има за дялкане, ама ги предпочитам пред пропадащия Ментел и БТК на мустака, който само чака следващия си собственик.

    Нередност?
Нов коментар