С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
10 13 ное 2014, 17:06, 7001 прочитания

Десет са кандидатите за дострояването на Западната дъга

Търгът е с прогнозна стойност над 90 млн. лв.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Десет са кандидатите за изграждането на отсечката от Западната дъга от р. Какач до връзката със Северната тангента след с. Мрамор, съобщиха от пътната агенция. Прогнозната цена на около 6-километровия участък е 92.7 млн. лева, а срокът за изпълнение е съкратен на 10 месеца. Причината е, че обектът се финансира по оперативна програма "Транспорт 2007 – 2013 г.", по която парите не могат да се усвояват след края на 2015 г. Това е третата процедура за избор на изпълнител, след като първите две се провалиха заради жалби на кандидати.

Участниците


Оферти в търга са подали предимно големи местни компании, включително тези, които изграждат първата част на Западната дъга. Тя се строи от обединение на "Трейс груп холд", "Станилов", "Пътно строителство" и Пи Ес Ай. В новата процедура "Трейс груп" е в сдружение само със "Станилов". Единствените чуждестранни компании в търга са австрийската "Щрабаг" и италианската "Серениссима коструциони". Критерият за избор е най-ниска цена.

Връзката на юг със север

Отсечката е продължение на строящия се участък от Западната дъга, който започва от магистрала "Люлин" и завършва малко след р. Какач. Още на първия километър е предвидена естакада, под която минават съществуващите жп линии и бъдещият бул. "Стефансон". Продължението на Западната дъга ще пресича бул. "Ломско шосе", пътя за с. Мрамор и ще се свърже с бъдещата Северна тангента (ако бъде изградена, защото се бави заради отчуждения). Дължината на участъка е 5.52 км, а максималната скорост на движение ще е 80 км/ч.



Първата част на Западната дъга се строи от 2012 г. и все още не е завършена, а закъснението към момента е над 2 месеца. Тя се изпълнява от обединение "Трейс СОП" с водещ партньор "Трейс груп холд". Първият търг за продължението на Западната дъга бе отменен, след като до отваряне на ценовата оферта беше допусната само "Трейс груп холд".

КАНДИДАТИТЕ
 
1.
 
ГБС "Инфраструктурно строителство" АД
 
 
 
2.
 
Консорциум "ХСП инвест-С3"
 
Пътстрой Бургас" ЕООД, "СК-13 Пътстрой" АД, "Хидрострой" АД и "АБ Инвест НН" ЕООД
 
3.
 
Консорциум "Западна дъга 2015",
 
"Пътстрой-92" АД, и "Пътища и съоръжения" ЕАД;
 
4.
 
Обединение "СОП Запад"
 
"Трейс Груп Холд" АД и "Станилов" ЕООД
 
5.
 
"ИСА 2000" ЕООД
 
 
 
6.
 
ДЗЗД "Витоша 2014"
 
"Инжстройинженеринг" ЕООД и "Автомагистрали Хемус" АД;
 
7.
 
Консорциум "Страбаг" ДЗЗД
 
"Страбаг" АГ и "Щрабаг" ЕАД
 
8.
 
Серениссима Коструциони СПА
 
 
 
9.
 
ДЗЗД "Европейски пътища"
 
"Джи Пи Груп" ООД, "Автомагистрали Черно море" АД и "Пътстройинженеринг" АД
 
10.
 
ДЗЗД "Волуяк 2014"
 
"ПСТ Груп" ЕАД и "Понсстройинженеринг" ЕАД
 

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

3 октомври 2019
Хотел Империал Пловдив

Годишен бизнес форум Industry 4.0


Къде е мястото на България в Индустрия 4.0 и европейската карта на автомобилните производители?
Запазете своето място на форума Industry 4.0, организиран от Капитал, за да почерпите от първа ръка от опита и знанието на глобалните и местни лидери: Daimler, Volvo Group, McKinsey & Company, Schneider Electric, Aurubis и други.

Основни теми на събитието:


  • Перспективите за развитие на индустриалния и автомобилния сектори в страната и региона
  • Бизнес стратегиите за прилагане на нови технологии като AI и 5G на водещи европейски производители
  • Умните решения за по-добро използване на ресурсите и кръгова икономика
  • Конкретните ангажименти на държавата и общините за развитие на индустриалния сектор

Годишен бизнес форум Industry 4.0 Запазете билет

Прочетете и това

Apple и Foxconn нарушават трудовите правила в Китай Apple и Foxconn нарушават трудовите правила в Китай

Компаниите потвърждават, че в завода работят много временни работници, показва доклад на China Labor Watch

18 сеп 2019, 188 прочитания

Саудитска Арабия възстанови частично производството в атакуваната рафинерия Саудитска Арабия възстанови частично производството в атакуваната рафинерия

Кралството обяви, че Иран е замесен в атаката, Франция изпраща експерти на място да разследват атаката

18 сеп 2019, 264 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Мини Марица-изток" не успя да намери кредити за 50 млн. лв.

Средствата са за инвестиционната програма на дружеството

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Книга: Иън Макюън - "Машини като мен"

Най-новият роман на популярния британски писател

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг