Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
10 13 ное 2014, 17:06, 7128 прочитания

Десет са кандидатите за дострояването на Западната дъга

Търгът е с прогнозна стойност над 90 млн. лв.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Десет са кандидатите за изграждането на отсечката от Западната дъга от р. Какач до връзката със Северната тангента след с. Мрамор, съобщиха от пътната агенция. Прогнозната цена на около 6-километровия участък е 92.7 млн. лева, а срокът за изпълнение е съкратен на 10 месеца. Причината е, че обектът се финансира по оперативна програма "Транспорт 2007 – 2013 г.", по която парите не могат да се усвояват след края на 2015 г. Това е третата процедура за избор на изпълнител, след като първите две се провалиха заради жалби на кандидати.

Участниците


Оферти в търга са подали предимно големи местни компании, включително тези, които изграждат първата част на Западната дъга. Тя се строи от обединение на "Трейс груп холд", "Станилов", "Пътно строителство" и Пи Ес Ай. В новата процедура "Трейс груп" е в сдружение само със "Станилов". Единствените чуждестранни компании в търга са австрийската "Щрабаг" и италианската "Серениссима коструциони". Критерият за избор е най-ниска цена.

Връзката на юг със север

Отсечката е продължение на строящия се участък от Западната дъга, който започва от магистрала "Люлин" и завършва малко след р. Какач. Още на първия километър е предвидена естакада, под която минават съществуващите жп линии и бъдещият бул. "Стефансон". Продължението на Западната дъга ще пресича бул. "Ломско шосе", пътя за с. Мрамор и ще се свърже с бъдещата Северна тангента (ако бъде изградена, защото се бави заради отчуждения). Дължината на участъка е 5.52 км, а максималната скорост на движение ще е 80 км/ч.



Първата част на Западната дъга се строи от 2012 г. и все още не е завършена, а закъснението към момента е над 2 месеца. Тя се изпълнява от обединение "Трейс СОП" с водещ партньор "Трейс груп холд". Първият търг за продължението на Западната дъга бе отменен, след като до отваряне на ценовата оферта беше допусната само "Трейс груп холд".

КАНДИДАТИТЕ
 
1.
 
ГБС "Инфраструктурно строителство" АД
 
 
 
2.
 
Консорциум "ХСП инвест-С3"
 
Пътстрой Бургас" ЕООД, "СК-13 Пътстрой" АД, "Хидрострой" АД и "АБ Инвест НН" ЕООД
 
3.
 
Консорциум "Западна дъга 2015",
 
"Пътстрой-92" АД, и "Пътища и съоръжения" ЕАД;
 
4.
 
Обединение "СОП Запад"
 
"Трейс Груп Холд" АД и "Станилов" ЕООД
 
5.
 
"ИСА 2000" ЕООД
 
 
 
6.
 
ДЗЗД "Витоша 2014"
 
"Инжстройинженеринг" ЕООД и "Автомагистрали Хемус" АД;
 
7.
 
Консорциум "Страбаг" ДЗЗД
 
"Страбаг" АГ и "Щрабаг" ЕАД
 
8.
 
Серениссима Коструциони СПА
 
 
 
9.
 
ДЗЗД "Европейски пътища"
 
"Джи Пи Груп" ООД, "Автомагистрали Черно море" АД и "Пътстройинженеринг" АД
 
10.
 
ДЗЗД "Волуяк 2014"
 
"ПСТ Груп" ЕАД и "Понсстройинженеринг" ЕАД
 

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Здравата организация поставя хората на първо място Здравата организация поставя хората на първо място

Компаниите, които подхождат с грижа към служителите си, следват наложените превантивни мерки и успешно дефинират новата дистанционна култура на работа, са тези, които продължават напред

29 май 2020, 841 прочитания

Ресторанти на корона диета Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

29 май 2020, 2017 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Мини Марица-изток" не успя да намери кредити за 50 млн. лв.

Средствата са за инвестиционната програма на дружеството

Още от Капитал
Бодлива ситуация при розовото масло

За оптимистите кампания 2020 е критичният хаос, от който ще произлезе новият, по-добър ред в бизнеса с маслодайни рози.

Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Епидемията от COVID-19 в Русия е много по-тежка, отколкото Кремъл признава

Подобно на своя съветски предшественик, системата на Владимир Путин е пълна с лъжи

СССР: една одисея в Космоса

Книга събира най-добрия руски графичен дизайн от годините на студената война

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10