Преговаряме за покупка и на други вериги
Изпълнителният директор на "Пикадили" Таня Косева-Бошова пред "Капитал"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Визитка
Таня Косева-Бошова е изпълнителен директор на веригата "Пикадили" от средата на годината. Преди това ръководеше офисния комплекс European Trade Center (ETC). Била е изпълнителен директор на "Лендмарк България", на Burgas Plaza - първия мол в Бургас, както и на първия търговски парк в Пловдив – Retail Park Plovdiv. Осем години е работила в международната консултантска компания Colliers, като четири от тях е била главен директор на българския офис. Възпитаник е на Американския университет в България с магистърска степен в специалностите "Икономика" и "Бизнес администрация".С нея разговаряме по повод очакваното приключване на сделката по обединяване на "Пикадили" и Carrefour в България. В новата група тя ще управлява бизнеса на оперативно ниво заедно с мениджъра на Carrefour в страната Милош Ристич.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
49 коментара
"Докато пазим двата бранда поотделно, всеки от тях ще запази и профила си.
Ще преговаряте като една компания с доставчиците?
- Да.”
:-)
Отсега съм песимист за бъдещето на този бързооборотен Франкенщайн!
Все пак доставчиците не са идиоти!
Въпросът е на кого ще се опитат да препродадат безмислената покупка след някоя година? Поредният мощен бизнесмен, който не е виждал данъчни освен по ресторанти и бардаци?!
до 2 години лидл и кауфланд ще са ги напълно фалирали
"...Както знаете, голяма част от компаниите в нашия сектор са на загуба, защото хората не смеят да пазаруват. Ако са служители в държавната администрация, се притесняват дали ще ги съкратят, ако са в частния бизнес – как ще са продажбите и приходите им... "
Това да го заяви изпълнителен директор на търговска верига е много непрофесионално, да не кажа некадърно нагло. Били на загуба, защото хората не смеели да пазаруват. Малеееее!
До коментар [#1] от "2.5":
Мдааа, меко казано странна политика още повече, че двете компании ще продължат да са ориентирани към различни клиенти, ниша и ценова група (по нейните собствени думи). Нека поживеем и видим до къде ще я докарат така...
До коментар [#2] от "toshiro":
И аз не ги харесвам тези двете, но това вашето са си чиста проба мечти и то от онзи невероятният вид.
До коментар [#3] от "bezhanetsa":
А може и да е просто чистата истина? ;) Не знам за София, но за съжаление в провинцията виждам точно мнооого ниска покупвателна способност. Дали е заради несигурността или нещо друго не знам, но фактите са такива. Също доколкото знам в Пловдив масово се вземат 350-500 лв., което изобщо не ми е ясно до къде стига...
До коментар [#4] от "big_papa":
Не я знам от къде е излязла жената, но с такива коментари вие самият се приравнявате към тези, които се опитвате да осмеете...
До коментар [#5] от "Sinergy":
това е истина ,а иначе Пикадили са много скъпа верига ,имам жилище във Варна край техен магазин ,лошото е ,че и другите наоколо продават на цени като за милионери , въпрос на време е Лидъл да направят магазин в района на Траката и да лапнат целия оборот на квартала ,същото е положението и в Русе и другите градове ,Карефур е добра марка ,но не винаги цените съвпадат с качеството ,според мен сега Лидъл постигат на нашия обрулен и беден пазар най добро представяне
До коментар [#5] от "Sinergy":
В моя пост не става дума за покупателната способност, а за "професионалното" обяснение на директора за печалба-загуба. Нито една търговска верига от навлизането им през 1999 досега не е обявила счетоводна печалба. Но никой директор не е плещил подобни. Пикадили беше перфектно замислена и създадена, докато варненци не я продадоха. Имаше подбрани стоки, имаше атмосфера, обслужване. Липсата на гъвкавост в цените и асортиментната политика след това ги пусна надолу. Стоките залежаваха и сроковете им изтичаха. Лишиха се от асортимент, който липсваше другаде и започнаха да се борят с дискаунтерите с ниски цени и собствени марки. Което не е тшхната сила. Ако не подберат асортимент и не си оправят ценовата политика спасение няма. Има клиенти, които не влизат в Кауфланд. отвращават се от стоките там :)
Пикадили трябва да се цели в асортимент с високо качество.
Докато Орешарски беше на власт тате имаше пари и му купи пикадили, сега парите нещо взеха да свършват и започнаха да се сливат. Няма го вече и миро найденов да им прокарва далаверките, трудни времена настават!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход