Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 ное 2014, 18:00, 4961 прочитания

Откъде ще дойде ускорението за транспорта

Конференцията на "Капитал" "Логистика и транспорт" ще представи на 2 декември възможностите за развитие пред сектора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Какви посоки на движение да очакваме от транспорта и логистиката през 2015 г., какво е значението им за развитието на икономиката на страната като цяло, какви са възможностите за растеж за бизнеса на колела и какви са най-спешните задачи пред новото правителство, за да стимулира сектора. Това ще са основните теми на конференцията "Логистика и транспорт", организирана от "Капитал". Тя се провежда за първа година и ще се проведе на 2 декември в "София хотел Балкан" (бившия "Шератон").

Пазарът на възможностите


Мениджъри на транспортни и логистични компании ще се срещнат с представители на транспортното министерство, както и с други фирми от бранша, за да обсъдят най-атрактивните пазари, ролята на държавата за увеличаване на достъпа до страни извън Европейския съюз и възможностите на Стария континент. Темата за значението на транспортния сектор за растежа на икономиката ще бъде отворена от Христо Христов, член на управителния съвет на КРИБ и основател и изпълнителен директор на автомобилния превозвач "Дискордия". Според него българският пазар не може да осигури необходимия растеж и автотранспортните компании трябва да се възползват от европейския, който в нишата на транспорта и логистиката се оценява на над 1 трлн. евро годишно.

В първия панел представители на Volvo Group Trucks, Volvo Financial Services, DB Schenker, Unimasters Logistics, Interlease ще представят вижданията си за предизвикателствата, възможностите и растежа на компаниите, занимаващи се с транспорт, спедиция и логистика. Дискусията ще бъде модерирана от Иван Петров, генерален секретар на CLECAT (Европейската асоциация за спедиция, транспорт, логистика и митнически услуги) и зам.-председател на УС на Националното сдружение на българските спедитори.

Умните помощници



Другата голяма тема пред транспорта е как компаниите сами могат да повишат своята конкурентоспособност на пазарите, на които са избрали да се развиват. Те ще се запознаят с платформата за обратно наддаване Auxionize, която дава възможност за бързо и лесно намиране на най-ниска цена най-подходящ доставчик. Тя ще бъде представена от единия от двамата й създатели - Ивайло Пенчев, собственик на Walltopia.

Участие в дискусията ще вземе и Young & Partners, която ще представи системата NaviTrans, имаща за цел да оптимизира управлението на компаниите в транспортния сектор чрез интегриране на процесите и информацията в един-единствен продукт. Системата предлага поддръжка на тарифи, ценови оферти към клиенти и от подизпълнители, специфични заявки за поръчки по отделните видове транспорт, функционалност за групажни и цели товари, планиране, фактуриране и управление на финансите. Фирмите от бранша ще могат да се срещнат и с представители на търговията с горива, и по-конкретно с "НИС Петрол" и нейния мениджър корпоративни клиенти Гергана Шейтанова, както и с управителя на Cargo-partner Антон Стойков.

Още за конференцията и за записвания тук
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Предложение от бизнеса: да минем през коронавируса "на две скорости" 6 Предложение от бизнеса: да минем през коронавируса "на две скорости"

Красен Кюркчиев от "Фикосота" предлага стратегия за спрявяне с епидемията с минимални жертви и щети за икономиката, като се раздели обществото на две групи според риска

29 мар 2020, 5608 прочитания

Бизнес по време на пандемия: Китайска компания за материал за маски печели 1.9 млрд. долара 1 Бизнес по време на пандемия: Китайска компания за материал за маски печели 1.9 млрд. долара

Dawn Polymer е един от най-големите печеливши в света от повишеното търсене

29 мар 2020, 1872 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Топлофикация Бургас" спечели дело срещу ДКЕВР

Още от Капитал
Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10