Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Димитър Консулов е инженер по хранително-вкусови технологии. Стартира собствен бизнес още преди първите демократични промени в страната, развива търговска фирма, ръководи таксиметрова компания, магазини за хранителни и промишлени стоки, склад за търговия на едро с храни. През 1994 г. основава фабрика за майонеза "Краси". От 2004 г. управлява ТПК "БК Хисар" от извор №7. През 2010 г. закупува дяловете на "Мавър-2000" ЕООД, преименувана на "БК Хисар" ЕООД, като с нея вече има 35-годишни концесии за над 70 млн. л минерална вода в региона на Хисар. В предприятията, на които е мениджър, работят 330 души. През 2014 г. фабриката за майонеза "Краси" отчита 2% ръст в приходите.
Четете неограничено с абонамент за Капитал!
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Можете да следвате нашите автори или важните за вас теми, само ако сте регистриран потребител.
Влезте в профила си или създайте нов.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата
политика за бисквитките
и
декларацията за поверителност.
5 коментара
Пазарът на майонеза е стратегически за българската икономика.
Колега, за България и положението, в което е вкарана през последните 15 години ВСЯКО производство, дори на клечки за зъби, е стратегическо.
Само с търговийка, далаверка, "ура тута" в пиар и реклама.... няма да спрем спиралата надолу.
Предполагам, че тази публикация не платена, защото не срещнах информация за това.
Не ми стана ясно кога е взето това интервю тъй като от информацията в него
"Основната разлика идва от качеството на използваните суровини. Не може цената на качественото рафинирано слънчогледово олио, която е пряко зависима от борсовата цена на слънчогледа, да се качва, а крайната цена на продукта, ако той е произведен от такова олио, да не мърда."
за мен е от 2011г., когато цената беше почти 1,7 пъти по-висока отколкото е в момента.
"Кризата по нашите географски ширини не е от вчера. Ние в България не преминаваме през кризата, ние просто си живеем в криза. Аз затова не се оплаквам. Но към днешна дата най-негативният аспект на кризата е постоянното намаление на клиентите ни – бягат навън да търсят по-нормален живот. А ние, тъй като държим на тях, защото без клиенти не можем, изнасяме и продаваме в български магазини, включително и отвъд океана. Но процентът е пренебрежимо малък в сравнение с продажбите в страната."
Ако можех, всеки ден щях да хвърлям по един тупаник на всеки един от 240 тикви влизащи в парламента. Ей така, да не забравят че, на следващият ден пак ще дойда.
Наистина няма друга така държава като нашата в момента в Европа.
как
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.