Транспортните фирми виждат голям потенциал в сектора
Отношенията между сектора и държавата обаче все така буксуват


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Съществува огромна пропаст между реалността и това в главите на българските чиновници. Това заяви изпълнителният директор на "Юнимастърс лоджистикс" Николай Божилов на първата годишна конференция на "Капитал" "Логистика и транспорт". Около 1000 компании работят в България и реализират ръст с по 20% на година, като частната индустрия се опитва да компенсира всичко, което липсва от страна на държавата, заяви още той.
Или за пореден път транспортно-логистичният бранш, виждащ в себе си сериозен потенциал, потвърди, че държавата припознава ролята си основно в изпълнението на оперативна програма "Транспорт", без да вниква по-детайлно в проблемите на бизнеса. От страна на държавата председателят на транспортната парламентарна комисия Гроздан Караджов заяви, че ще предаде на изпълнителната власт какви са пречките пред бранша.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
16 коментара
И какво сега, вече липсват и шофьори..
Интересно, значи, след софтуера, и тук ,в транспорт и логистика има добри новини. Това е добре
" приходите на камион на година са около 3 млн. евро, и при 30 хил. камиона това прави колкото целия туризъм", изчислява Христо Христов
>>> Боже, какви глупости се търкалят по смятаните за сериозни икономически издания.
1. Няма съмнение в цифрите- за 20г. в транспорта съм запълнил с пари 2/3 от Швейцарските банки и 1/5 по офшорните зони;
2. Виждам "колоси" на транспорта да се изказват - едните са мръсни педали, другите не ги кефи да плащат..,ама обличат костюми и словоблудстват, което обикновенно правят всеки ден; Не ме кефи да бачкам за Д и за Ю!;
3. Др. Стоянов е обективен;
4. ВОЛВО да не търсят публичност в подобен форум - смешно е!
5. КАПИТАЛ, ако искате да сте професионални по темата не пишете глупости , а съберете обективна информация и я поднесете професионално!
Какви очи имат да се оплакват тираджиите? 20% годишен ръст, и пак недостатъчни им се струват. И това по време на криза. За отношенията с турция съм съгласен - ЕС трябва да се задейства по въпроса, че агите много много се вземат на сериозно.
И като се барат за лобисти, защо не ходият да говорят с АПИта, министерства, ББ, а и в Брюксел, да се пускат повече средства за интермодалната свързаност, както и работата по коридорите със западните балкани - Черно море - София - Скопие - Адриатика трябва да им е тотален приоритет ако исат да развиват потенцяла си като БГ компании в страна която реално граничи с два континета и осигурява юго-източната връзка с Кавказ и Азия.
"като приходите на камион на година са около 3 млн. евро, и при 30 хил. камиона това прави колкото целия туризъм, а автомобилните "
Не за пръп път Капитал публикува данни, които очевидно не са верни. От написаното излиза, че проходите в транспорта са 90 млрд. Евро годишно. Явно добавените 00 са многозначителни.
Публикувано през m.capital.bg
Едно добро начало е да се вдигнат цените на винетките за турски тирове и да се изравнят с Унгария например!
Изобщо не са глупости, понеже въпросният господин Христов е собственик на една от най-големите спедиторски компании в България и ме съмнява да говори празни приказки.
Е то хубаво 3 милиона евро на камион, но това е за ТИР. Надали чичката с лекотоварния бус де изхвърля строителни отпадъци сънува такива цифри. Тоест от тези 67 000 разрешителни за превозвачи я има 5000 ТИР-а я няма.
3 милиона евро на камион е меко, ама много меко казано тъпотия.
3 000 000 / 365 дни =8200 на ден. НА ДЕН!
Дори и в лева е невъзможно да се постигне.
Капитал, или редакторите ви са некадърни неграмотници или Христов е опаткал няколко аператива преди конференцията
През 2013 г. БВП възлиза на 78 115 млн. лв. по текущи цени. Преизчислен в евро, БВП е съответно 39 940 млн. евро.
При заявените от менталния дефицит Христов 30000 камиона по 3 000 000 евро годишно това прави 90 000 000 000 евро.
Ми то това е два пъти повече от БВП на България.
Значи НСИ играе в отбора на Сивия сектор и крие от БВП.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход