Индия – невъзможният пазар или пазарът на неограничените възможности
Кои български компании стъпиха на далечния пазар и как успяха


Стефан Йонков

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Тъмна Индия. Индия на контрастите. Индия на цветовете, на подправките, на горещината и мусонните дъждове, на праха и влагата, на филмите, на индустрията, на бедността. Но и Индия на мултимилиардерите, на необятния пазар, на неограничените възможности, на огромната средна класа, съпоставима по възможности с тази на САЩ. Това вероятно са най-честите първи представи за всеки от нас, когато споменем Индия. Но къде в този пейзаж е българският бизнес и има ли местни компании, които вече са успели на този далечен, непознат, труден пазар?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Добри новини. Възможностите на България на големите пазари са в производства тип бутик, тясно специализирани и насочени към определени ниши. Корпоративният туризъм, комбиниран с други европейски столици, например Атина, е добра идея, той дава възможност за запознаване с елитни български вина, както и с други български производства. Разбира се трябва добре да поработим с нашите хотелиери, ресторантьори и останалите по веригата защото с малко катран, например коментар от типа "нахални цигани" може много лесно да се развали кацата с мед.
Добре написано Стефане, браво!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.