Индия – невъзможният пазар или пазарът на неограничените възможности

Кои български компании стъпиха на далечния пазар и как успяха

През ноември беше открит заводът за пакетиране на пътен битум във варели до Мумбай, като инвестицията е на българска компания съвместно с индийския мастодонт "Хиндустан петролиум корпорейшън"
През ноември беше открит заводът за пакетиране на пътен битум във варели до Мумбай, като инвестицията е на българска компания съвместно с индийския мастодонт "Хиндустан петролиум корпорейшън"
През ноември беше открит заводът за пакетиране на пътен битум във варели до Мумбай, като инвестицията е на българска компания съвместно с индийския мастодонт "Хиндустан петролиум корпорейшън"    ©  Капитал
През ноември беше открит заводът за пакетиране на пътен битум във варели до Мумбай, като инвестицията е на българска компания съвместно с индийския мастодонт "Хиндустан петролиум корпорейшън"    ©  Капитал
Технология на българска компания за ускоряване на интернет достъпа е в експлоатация в над 25 доставчика и обслужва над 1 милион крайни потребители в цяла Индия.

Тъмна Индия. Индия на контрастите. Индия на цветовете, на подправките, на горещината и мусонните дъждове, на праха и влагата, на филмите, на индустрията, на бедността. Но и Индия на мултимилиардерите, на необятния пазар, на неограничените възможности, на огромната средна класа, съпоставима по възможности с тази на САЩ. Това вероятно са най-честите първи представи за всеки от нас, когато споменем Индия. Но къде в този пейзаж е българският бизнес и има ли местни компании, които вече са успели на този далечен, непознат, труден пазар?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    daskal1 avatar :-|
    daskal1
    • - 1
    • + 13

    Добри новини. Възможностите на България на големите пазари са в производства тип бутик, тясно специализирани и насочени към определени ниши. Корпоративният туризъм, комбиниран с други европейски столици, например Атина, е добра идея, той дава възможност за запознаване с елитни български вина, както и с други български производства. Разбира се трябва добре да поработим с нашите хотелиери, ресторантьори и останалите по веригата защото с малко катран, например коментар от типа "нахални цигани" може много лесно да се развали кацата с мед.

    Нередност?
  • 2
    jazz avatar :-|
    jazz
    • - 1
    • + 4

    Добре написано Стефане, браво!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал