Новият брой:
Служебната президентска република

Собственикът на Zara отчита ръст в продажбите си за третото тримесечие

Въпреки меката есен приходите на испанската Inditex се повишават със 7% на годишна база

Испанският моден гигант Inditex, който е собственик на марката Zara, отчете по-добри от очакваните резултати за третото тримесечие и 14% ръст на продажбите си за ноември и началото на декември, съобщава Reuters. За първите девет месеца на годината групата е реализирала продажби за 12.7 млрд. евро, което е със 7% повече спрямо същия период на миналата година. Така благодарение на своите бързо сменящи се модни колекции компанията успява да се справи по-добре с ефектите от мекото време в сравнение с мнозина от европейските си конкуренти. Силното представяне добави 3% към акциите на Inditex въпреки лекия спад в маржовете на печалба за периода.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    comandante avatar :-|

    През последните години Inditex тъпи негативи в резултат на слабите валути на пазари като Русия и Япония.
    _________
    Русия и Япония са ключови за марковите стоки !
    Щото германците и американците с 1% изключения си падат по ХХXL кюлоти "куча марка"

    Нередност?
  • 2
    zaknafein avatar :-|
    zaknafein
    • - 3
    • + 4

    Не разбирам защо първият коментар има минуси, като точно Русия, Япония, Корея и други си падат по маркови дрехи.
    Германците са прагматични и гледат цена/качество, а повечето американци (и германци) не се побират в марковите дрехи.
    L.A. е изключение, има и други, разбира се.

    Нередност?
  • 3
    comandante avatar :-|

    До коментар [#2] от "zaknafein":
    +++

    Нередност?
Нов коментар