Собственикът на Zara отчита ръст в продажбите си за третото тримесечие
Въпреки меката есен приходите на испанската Inditex се повишават със 7% на годишна база
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Испанският моден гигант Inditex, който е собственик на марката Zara, отчете по-добри от очакваните резултати за третото тримесечие и 14% ръст на продажбите си за ноември и началото на декември, съобщава Reuters. За първите девет месеца на годината групата е реализирала продажби за 12.7 млрд. евро, което е със 7% повече спрямо същия период на миналата година. Така благодарение на своите бързо сменящи се модни колекции компанията успява да се справи по-добре с ефектите от мекото време в сравнение с мнозина от европейските си конкуренти. Силното представяне добави 3% към акциите на Inditex въпреки лекия спад в маржовете на печалба за периода.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
През последните години Inditex тъпи негативи в резултат на слабите валути на пазари като Русия и Япония.
_________
Русия и Япония са ключови за марковите стоки !
Щото германците и американците с 1% изключения си падат по ХХXL кюлоти "куча марка"
Не разбирам защо първият коментар има минуси, като точно Русия, Япония, Корея и други си падат по маркови дрехи.
Германците са прагматични и гледат цена/качество, а повечето американци (и германци) не се побират в марковите дрехи.
L.A. е изключение, има и други, разбира се.
До коментар [#2] от "zaknafein":
+++
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.