The Economist търси нови читатели в Китай и Индия
Така списанието ще се опита да се справи с проблемите си в Европа и САЩ


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Разшири хоризонтите си". Така се казва новата рекламна кампания на едно от най-реномираните списания за икономика и бизнес в света - The Economist. През последните години списанието реализира бърз растеж, след като се превърна в лидер при въвеждането на платените онлайн абонаменти. Но според мнозина има още какво да се желае от виртуалните му услуги, пише Financial Times.
Въпреки че потребителите му нараснаха с 50% по времето на главния редактор на изданието Джон Микълтуейт, техният брой за пръв път спадна през 2014 г. Експертите отдават това на промоционалните пакети, които се предлагаха на абонатите. Но пред Financial Times представител на списанието е посочил, че "отдавна започнатите опити да се привлекат нови абонати вече не са ефективни".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
новите реалностти изискват своето!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.