Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 15 дек 2014, 16:02, 2504 прочитания

The Economist търси нови читатели в Китай и Индия

Така списанието ще се опита да се справи с проблемите си в Европа и САЩ

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Разшири хоризонтите си". Така се казва новата рекламна кампания на едно от най-реномираните списания за икономика и бизнес в света - The Economist. През последните години списанието реализира бърз растеж, след като се превърна в лидер при въвеждането на платените онлайн абонаменти. Но според мнозина има още какво да се желае от виртуалните му услуги, пише Financial Times.

Въпреки че потребителите му нараснаха с 50% по времето на главния редактор на изданието Джон Микълтуейт, техният брой за пръв път спадна през 2014 г. Експертите отдават това на промоционалните пакети, които се предлагаха на абонатите. Но пред Financial Times представител на списанието е посочил, че "отдавна започнатите опити да се привлекат нови абонати вече не са ефективни".


В опит да се справи с проблемите и да разшири читателите си групата се обръща към Индия и Китай, където ще издава списанието.

Спад на приходите

Тъй като само една трета от продажбите идват от онлайн продажби, списанието е уязвимо от всеки спад на потребителите на хартиеното издание. Приходите от печатните реклами в него намаляват пета поредна година, като за 2014 г. те са се свили до 58 млн. паунда.
Анализаторското звено The Economist Intelligence Unit също е под натиск, след като корпоративните клиенти в САЩ и Европа свиват бюджетите си. Общите приходи на Economist Group са спаднали с 4% до 332 млн. паунда, a печалбата преди облагане – с 11% до 57 млн. паунда.



Поглед към нови пазари

Поради свиването на доходите на част от читателите на The Economist в Европа и Северна Америка – основният пазар на изданието, на който то реализира 90% от продажбите си, компанията предвижда експанзия в Азия, основно в Индия и Китай. Миналата седмица The Economist назначи Суприо Гуха Такурта на новосъздадената позиция директор по глобалните стратегии. Той е натоварен със задачата да увеличи продажбите в Азия и ще отговаря за превода на списанието на местите езици.

На азиатския пазар The Economist ще се сблъска с традиционния си конкурент в САЩ – The Wall Street Journal. Американското издание също гледа на азиатския пазар като на спасение от спадащия брой на платените абонати в Европа и САЩ и също се е фокусирало върху преводи на изданието на местните езици. Представител на The Wall Street Journal изтъкна, че преходът към Азия не е толкова лесен, "не е просто езикът, всъщност най-важната разлика е културата", посочи той пред Financial Times.

Нов главен редактор

"Разшири хоризонтите" се оказа и последната кампания на дългогодишния главен редактор на изданието Джон Микълтуейт. След осем години начело на The Economist той ще напусне поста си в началото на следващата година, за да оглави Bloomberg News. Това поставя под въпрос дали наследникът му наистина ще успее да разшири хоризонтите на компанията към развиващите се пазари. Според някои маркетингови специалисти тази цел може да се постигне, ако списанието разшири предлаганите услуги със специални предложения – например сайт на мандарин.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Абеномика Индия

Прочетете и това

"Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили "Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили

Шуменският производител е подал инвестиционно предложение в екоинспекцията

9 апр 2020, 718 прочитания

Мариан Колев, "Хиполенд": Реалистичният сценарий е за 50% спад в приходите ни Мариан Колев, "Хиполенд": Реалистичният сценарий е за 50% спад в приходите ни

Собственикът на веригата за детски играчки пред "Капитал"

9 апр 2020, 966 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Volvo намалява драстично участията си в автоизложения

Още от Капитал
Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Къде изчезна златото

Затварянето на ключови рафинерии и липсата на транспорт почти блокират пазара на физическия благороден метал

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Инстатерапията на Беловски

Художникът Станислав Беловски смесва световната история и българските теми на деня в колажите си

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10