Volvo намалява драстично участията си в автоизложения

Volvo каза, че това решение не означава намаляване на маркетинговия бюджет, който дори ще се увеличи
Volvo каза, че това решение не означава намаляване на маркетинговия бюджет, който дори ще се увеличи
Volvo каза, че това решение не означава намаляване на маркетинговия бюджет, който дори ще се увеличи    ©  Reuters
Volvo каза, че това решение не означава намаляване на маркетинговия бюджет, който дори ще се увеличи    ©  Reuters

Шведската компания Volvo ще се оттегли от участие в повечето световни автоизложения и ще представя продукцията си на до три форума годишно, съобщава Financial Times. Вместо да излага моделите си на разточителни изложения, компанията ще започне да търси алтернативни методи за промотиране на автомобилите си, посочват от Volvo. Въпреки това компанията обяви, че решението няма да доведе до намаляване на разходите за маркетинг, като дори планира да ги увеличи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kardinalat avatar :-?
    kardinalat
    • - 1
    • + 2

    китайска практичност.

    Нередност?
  • 2
    uap36309701 avatar :-|
    uap36309701
    • + 7

    бих казал шведска практичност,която на мен лично ми допада

    Нередност?
  • 3
    romolus avatar :-?
    Додо
    • + 1

    Има резон в това, което се замисля тук. Въпросът е, че когато достатъчно много от останалите автопрозводители започнат и те да правят така, отново ще трябва да се търси нов модел на работа.
    Но, така работи светът. Засега

    Нередност?
  • 4
    avgustina avatar :-|
    Avgustina
    • + 2

    "инжектирай средства и се моли" - колко вярно. Малките компании отдавна търсят свой устойчив път в маркетинга, новота е, че това започва да прави и един автомобилен производител с бюджет в милиони. Умно. Още повече, че Волво е марка, на която този подход особено би й прилегнал.

    Нередност?
Нов коментар