"Нет инфо" подаде жалба в КЗК срещу YouTube и Google
Причината е неясна тарифа за предизборни клипове в сайта за видеосподеляне
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
В Комисията за защита на конкуренцията е заведена жалба за нелоялна конкуренция от страна на "Нет инфо" и "Ви бокс", стана ясно от съобщение на сайта на регулатора. Но далеч по-интересни са ответниците в производството - интернет гигантът Google и сайтът му за споделяне на видео YouTube.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
27 коментара
Превод - опитваме се да изкараме някой лев от тези жалби , чакаме оферта да ги оттеглим. Адвокати селски хитреци ни увериха в успеха.
Публикувано през m.capital.bg
Тцъ. Не ме кефят тия. Гугъл и те не ме кефят, ама тия направо сами се унижават.
Публикувано през m.capital.bg
Тия пък.. смешници.. Той сайта www.shumen.com има по-голям шанс от вас бе... Отдавна не сте в бизнеса другари от ....нетинфо..
"Тогава забелязахме, че в YouTube се излъчват политически реклами на различни български партии и кандидати преди клиповете на потребителите"
Моля за превод?
За всички е ясно че Нетинфо са фалит! Продуктите им са трагедия, трафика им пада, приходите са най-ниските за последните 5 години. Обърнете внимание на топ продуктите им:
ABV.bg се конкурира с Gmail.com !!! Та всеки потребител na ANDROID телефон е със e-mail в Gmail. За сравнение между двете пощи и дума не може да става. Смешно е.
Vbox7.com се конкурира с YouTube!!! - а YouTube е на всеки ANDROID телефон. Кое е по-доброто :) да не коментираме :)
Страхотна покупка са направили MTG :) обнадеждаваща е :)
Сега ще съдят Google-WTF!!! Боже, боже :) Ако така са намислили да наместят приходната част, са се объркали.
Нови метрики, гръмки ПРи, грандиозни финансови успехи но без да се цитират числата за България и какви ли не глупости се сипят всеки ден .. но нека да лапат мухите тези които искат.
Амин Нетинфо!
Гугъл прави, от реклама на година, колкото всички вестници и списания по света не правят.
w-one-company-dominates-digital-slide-deck-2014-12 #-1
Парите от реклама са такава огромна сума, че се равнява на половината от световната телевизионна реклама за една година.
Само компютърно неграмотните гледат телевизия....
Всички други вече гледат видео през смартфоните си. И все повече стават.
Наистина се чудя как е възможно предприемачите да рекламират в телевизиите, когато има таргетирана реклама във Фейсбук, която е измерима, по-печеливша (ако се направи професионално от дигитална рекламна агенция) и 1000 пъти по-евтина?
PLANET GOOGLE: How One Company Dominates Digital [SLIDE DECK]:
http://www.businessinsider.com.au/planet-google-ho
От шестимата коментирали до тук четирима не разбират важността на тази жалба, а един се нуждае от превод. Според мен тази "статистика" не на последно място се дължи на зле написания материал.
Нека сме наясно. И аз не съм фен на Нетинфо. Това обаче не е основание да си затваряме очите пред казуса, като подменяме темата с други - като качеството на услугите на Нетинфо.
При всички положения, тарифата им е същата, каквато и през останалото време от годината, за разлика от всички скапани, контролирани български медии, които надуват цените винаги по избори...
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#7] от "ДАКС":
Материалът (статията) си е постничък, но Материалът (коментиращите дотук) е под всякаква критика. И да, в тази новина има два плана.
Първото и по-важно е, че декларираните разходи за предизборни кампании са силно занижени заради невъзможността на закона да обхване световните социални мрежи като Google, Facebook и YouTube. Като се има предвид значимостта и ползваемостта им, лесно е да се направи обосновано предположение, че разходите на партиите за реклама там също са съществени. Както и Христо Христов казва, лице Х може да налее милиони в Google, но тези пари не попадат в общия счет на партиите.
Вторият важен план е защитата от монополи. Либертарианството е хубаво нещо, свободната конкуренция също, но в национален интерес е да се защитават местните компании посредством привеждане на националното законодателство в действие срещу всички, в това число и срещу чуждите компании.
http://www.bl-grad.com/modules/news/article/1336-s adiq-othvarlq-jalba-sreshtu-bog-nqmala-tochen-adre s.html
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.