Най-прекият път към Австралия

Flydubai откри линията си до София. През дубайския хъб ще са достъпни още десетки екзотични дестинации

Светла седи на 17-ия етаж на дубайската тераса на сестра си, чакайки я да се върне от полет. Сестра й е стюардеса в Emirates. Живее в Дубай от няколко години и за коледните празници е измислила сериозна програма на специалната гостенка. Тя включва коледен базар със снежни човеци от изкуствен сняг на фона на палми. Кинопрожекции на дубайския еквивалент на фестивала в Кан, където за първи път има нецензурирани филми. Цветната градина Miracle Garden, състезание с камили, а на сафарита с джипове из пясъците Светла вече е била при предишното си гостуване.

Светла всъщност попада в групата клиенти, към които се цели нискотарифната компания от Близкия изток Flydubai. Превозвачът откри официално линията си до София в пакет с още четири европейски столици - Прага, Братислава, Загреб и Сараево. Компанията започва с полети два пъти на седмица. Цените за двупосочния билет започват от 310 евро, включвайки 20 кг чекиран багаж. Това на практика е втората директна линия от София, след като през февруари 2013 г. нискотарифната Wizz Air пусна полетите си до Дубай при минимална цена от 99 евро на посока. Wizz Air каца на Dubai World Central, разположено между Дубай и Абу Даби, а Flydubai каца на Dubai International Airport, което е близо до града. "Нашите български екипажи говорят местния език, а нашите ниски тарифи и отлично обслужване са популярни сред българите вече 10 години. Dubai World Central, избраното от Wizz летище, е планирано да стане най-голямото летище в света и е удобно разположено между Дубай и Абу Даби, което прави тази дестинация 2 в 1 с удобни и ненатоварени транспортни връзки", отговориха от Wizz Air на въпроса какви са предимствата им пред новия конкурент. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bretschneider avatar :-|
    bretschneider
    • + 19

    Офф, най-сетне. Че съм намислил да ям опашки от кенгура с моите приятели аборигените. Вече нема да има чалъм да им откажа гостуване! :)

    Нередност?
  • 2
    mi6ail1234 avatar :-|
    mi6ail1234
    • - 3
    • + 7

    Т.е с откриването на тази линия от нискотарифната компания искат да направят Дубай по-достъпна дестинация и за простолюдието...а не само за висшите хора и бизнесмени?

    Нередност?
  • 3
    carmello avatar :-|
    carmello
    • - 1
    • + 18

    хаха, ако нямаш пътуване за бизнес, никога не съм разбирал хора, които ходят "на Дубай" с кътаните цяла година левчета...

    Нередност?
  • 4
    juliasavovauni avatar :-|
    Миша
    • - 2
    • + 13

    По принцип Дубай вече е основен хъб за полетите до Австралия. Тъй като до Австралия се лети поне 24 часа (вярно с едно междинно кацане), полетът е тежък. Все по-популярни са прекъсванията с преспиване в хотел. Основните междинни дестинации досега бяха Сингапур, Токио, Банкок и Хонконг. В момента е Дубай, който има няколко предимства: на практика е по средата на правата линия между Лондон и Сидни; Дубай предлага интересни обекти за посещение и хотели. Qantas също спря полетите до европейските дестинации, освен Лондон и евентуално Манчестър и прави връзките през Дубай съвместно с Emirates. В почти всички варианти се лети с А-380, в най-лошия случай с Б777. Досега нямахме пряка връзка с Дубай, освен периодични чартери. Лошото е, че за Emirates не сме интересна дестинация - много са скъпи.

    Нередност?
  • 5
    romolus avatar :-|
    Додо
    • + 14

    Хубаво е да има повече компании, които летят от и към България. Повече възможност и конкуренция няма да навредят на пасажерите.

    Нередност?
  • 6
    ss avatar :-P
    SS
    • + 7

    Колкото повече , толкова повече !

    М. Пух

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал