Лека индустрия: Планове за нови продукти и пазари
Компаниите от сектора разчитат на иновации и инвестиции


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Хранителният сектор ще развива автентични продукти.
Мебелните компании очакват превземане на нови пазари.
Нови продукти и пазари, повече продажби, спазване на правилата. Това са обобщените очаквания на фирмите от леката индустрия за 2015 г., които изпратиха една трудна година.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Всичко се развива на ръба.
Аз съм голям фен на придуктите на Елиаз но напоследък доста други фирми пускат хубав хляб в същия сегмент и се разкъсвам.
Газираните напитки и захаросани сокове ... лоши за здравето
Да изнасят, македонците заляха пазара тук с Лютеница, гърците с Фета и печени чушки в буркани, холандците с пренаторени, калибрирани с точност до милиметър плодове и зеленчуци.
Едно шопско сирене се продава, но когато го отворих трябваше да проветрявам къщата. Аман!
Какво трябва да стане за да си върнем позициите?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход