Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Verizon проучва възможности за сделка с AOL

Придобиване или съвместно предприятие ще подсили рекламия бизнес на телекома

Американският телеком Verizon Communications е започнал разговори с интернет компанията AOL за потенциално придобиване или създаване на съвместно предприятие, съобщава Bloomberg, позовавайки се на свои източници. Все още няма подадени конкретни оферти от страна на Verizon, за който подобна сделка ще даде възможност за разширяване на мобилните и видеоуслугите. Двете компании са отказали официален коментар.

Евентуална сделка ще се впише в стратегията на Verizon да търси начини на подобрение на бизнеса си в сфери като онлайн съдържанието, мобилните видеоуслуги и интернет рекламата. Мобилните реклами са най-бързо разрастващият се сегмент в медийния бизнес в САЩ, като според оценките на EMarketer през 2014 г. рекламодателите са увеличили разходите си в тази сфера с 83%, или над 8 млрд. долара. Verizon трябва да навакса изоставането си от конкуренти като AT&T, която през миналата година плати 48.5 млрд. долара за придобиването на сателитния оператор DirecTV.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове