🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Продажбите на потребителска електроника надминаха 1 трлн. долара

Технологичните компании се опитват да развиват нови ниши, за да осигурят стабилен ръст на приходите

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Силните продажби на телевизори с висока разделителна способност в САЩ и големият апетит на китайските потребители за нови смартфони не успяха да стимулират достатъчно пазара на потребителска електроника. Той отчете едва 1% ръст на годишна база през 2014 г., като са осъществени продажби за 1.024 трлн. долара. Това показва доклад на браншовата организация Consumer Electronics Association (CEA) по време на най-голямото секторно изложение CES, което беше открито във вторник в Лас Вегас. Основната причина за по-слабото представяне на пазара се дължи на намаляващия интерес към смартфоните и таблетите на развитите пазари, както и понижаването на крайните цени на устройствата. Това оказва все по-голям натиск на индустрията да търси алтернативни ниши за развитие. Новите потенциални източници на приходи може да се окачествят като интегрирането на умни системи в автомобилите, умни аксесоари и дори умни домакински уреди, които могат да се контролират чрез интернет връзка.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар