Продажбите на потребителска електроника надминаха 1 трлн. долара
Технологичните компании се опитват да развиват нови ниши, за да осигурят стабилен ръст на приходите
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Силните продажби на телевизори с висока разделителна способност в САЩ и големият апетит на китайските потребители за нови смартфони не успяха да стимулират достатъчно пазара на потребителска електроника. Той отчете едва 1% ръст на годишна база през 2014 г., като са осъществени продажби за 1.024 трлн. долара. Това показва доклад на браншовата организация Consumer Electronics Association (CEA) по време на най-голямото секторно изложение CES, което беше открито във вторник в Лас Вегас. Основната причина за по-слабото представяне на пазара се дължи на намаляващия интерес към смартфоните и таблетите на развитите пазари, както и понижаването на крайните цени на устройствата. Това оказва все по-голям натиск на индустрията да търси алтернативни ниши за развитие. Новите потенциални източници на приходи може да се окачествят като интегрирането на умни системи в автомобилите, умни аксесоари и дори умни домакински уреди, които могат да се контролират чрез интернет връзка.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.