Мултиплициране на бизнеса

Интересът към франчайз модела се засилва и български компании вече го ползват за излизане в чужбина

Думата криза от доста време е всекидневие и не е толкова плашеща. Но все още е силна спирачка за предприемачеството. Във възход е обаче по-надежден начин за започване на бизнес. Според данните на Franchising.bg през 2014 новите франчайз компании в страната са 29, а откритите франчайз обекти – над 400.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал