TaxiStars пусна система за мобилни разплащания в своето приложение
Дружеството очаква навлизането на Uber в България да засили интереса на таксиметровите компании към подобни продукти


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
След като Uber официално навлезе на българския пазар през декември миналата година, някои очакваха световната компания да задуши местните мобилни решения, както и таксиметровите фирми. Вместо това обаче чуждестранната конкуренция е по-вероятно да стимулира развитието на подобни системи. Като че ли това започва да се случва.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
"Пускането на система за мобилни разплащания потвърждава идеята, че навлизането на Uber ще доведе до засилване на конкуренцията"
Не. Пускането на система за мобилни разплащания просто потвърждава, че Uber са си едни нелегални бакшиши(със всички произтичащи от това последствия), заобикалящи всики правила и естесрвено не плащащи стотинка на държавата.
Пускането на метрото до летището и бизнес парка ще размести силно пазара! А с третия лъч... нещата ще станат много сериозни
До коментар [#1] от "Волният Ибрик":
Да това е така, но за БГ! Т.е. докато им позволяват те ще работят по тоя начин. Когато започнат да завземат много от клиентелата на таксиметровите компания и те се надигнат, првдполагам че много бързо ще им наюерят 'цаката'!
В Лондон например(говоря от личен опит), всички uber шофьори са лицензирани minicab driver-и и плащат за лицензи и застраховки...
До коментар [#3] от "digigi":
Съгласен съм с това, което казваш и да, аз говорех за БГ специално. По-точно мисълта ми беше как в началото всички пискаха "ама то било споделено, ама да си делнем кинтите за бенз" и т.н. простотии. А сега - разплащане... разплащане с кой? нали беше споделено? С безиностанцията ли? Въобще шашми и шмекерии на кило. А за лицензи и застраховки хич да не говорим. Утре на някое кръстовище, докато се возиш на дясната седалка при некой Uber-овец, някой вземе че ви блъсне отдясно, ти оставаш инвалид, а шоферо ти само вдига ръце и ти казва "опраай се". И дотам.
Не знам за цени и т.н. ама е крайно време фирмите да започнат да наемат коректни шофьори, а не само да са лизингодатели на куцо и сакато. Че има разни гении, дето се чудят откъде да те прекарат, само за да вземат някой лев отгоре.
Иначе тоя бизнес ще продължи да отива на кино с увеличаване дължината на метрото.
Когато на пазара дойде нов играч с радикално нова идея, това кара всички останали да си размърдат мозъците и да променят начина си на работа и да измислят още различни неща.
Обикновено такива компании, в случая като Uber, хората или много ги обичат или много ги мразят.
Но факта е, че присъствието им предизвиква повече изобретателност на целия пазар.
Ако такива неща не се бяха случвали в историята на човечествто, щяхме да се придвижваме и до днес с конче и каручка.
Аз съм "ЗА" компаниите, които нарушават (т.е. disrupt) пазара!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.