Сладкият растеж на "Курабийница"
За една година продажбите на суровите биодесерти Roobar са пораснали от 800 хил. броя на 3 милиона


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Осем корпоративни истории ще разкаже "Капитал Daily" в следващия месец. Те ще са на компании, които бяха отличени в Националния конкурс за иновативно предприятие на 2014 г. Той се организира за десета поредна година от фондация "Приложни изследвания и комуникации". За "Иновативни технологии в традиционни сектори" наградата "Най-иновативно предприятие на 2014 г." получи "Аглика трейд", която "Капитал Daily" вече представи. Беше описан и награденият образователен софтуер Jumpido.
Да натрошиш шепа сурови ядки и да ги смесиш със сушени плодове в енергийно блокче може да изглежда елементарно упражнение, което отнема 5 минути време в кухнята. Но когато приготвяш рецептата ежедневно за хиляди хора по света, това престава да е толкова просто и да се изчерпва само с кулинарното ти майсторство. Може да изглежда странно, но понякога ти се налага да влезеш в ролята на машинен инженер или на преговарящ с голяма търговска верига. Макар да им коства значителни усилия, тримата предприемачи, които са се захванали с това вече трета година, не са от хората, които ще седнат да се оплакват. Общият им проект се случва през компанията "Курабийница", а продуктът се казва Roobar. Десертите на Анита Класанова, Калин Класанов и Яни Драгов са получили позитивна оценка от 36 чужди пазара, признанието у дома е наградата за "Иновации" в категорията "Качество на живот".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
23 коментара
Браво!
Спомням си статията от миналата година и се радвам на развитието им.
Капитал много е удачно, когато сте писали за някоя компания, след време да напишете пак. Как се развиват, до къде са стигнали...
Браво, а качеството на барчетата напълно оправдава ръстът на продажбите. Аз си купувам и от другите им продукти, но сега разбирам, че и Roobar са техни.
Такива статии винаги ме радват!
Пожелавам им успех и занапред, а ние имаме нужда от такива оптимистични новини.
Евала
Чудесно. Дано повече подобни новини четем.
А и десертчетата си ги бива.
Стискам палци и ще си купя Roobar😊
Излиза, че на работник се падат 200-250 робарчета на ден.
Що за средновековна производителност на труда е това?!
До коментар [#8] от "abdulhazred":
Важно е да са качествени, количеството и производителността ще я подобрят. Не бери грижа. Точно гоненето на количество разваля подобни продкти до това да са най обикновени боклуци.
Браво! Непременно ще опитам някое друго барче ксто срещна по магазините! Досега барчетата не се славят с големия си вкус, но ако са успели да променят това - БРАВО и УСПЕХ!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.