Пазарът на захарни изделия остава труден заради слабото потребление

Михаил Чоролеев, изпълнителен директор на "Победа", пред "Капитал Daily"

"Победа" - Бургас, е един от големите производители на захарни изделия в България. Въпреки трудностите през последните години компанията инвестира активно в ново оборудване, което й позволи да увеличи капацитета си и да пусне нови продукти. За пазара и перспективите разговаряме с изпълнителния директор Михаил Чоролеев.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    low_radiation avatar :-|
    low_radiation
    • - 14
    • + 2

    потребелнието на захарни изделия не е ниско. То само расте. Просто местните продукти са с ниско качество и непривлекателен вид. А някой си търси извинение

    Нередност?
  • 2
    gyn1425734568393564 avatar :-|
    Радостина Стоянова
    • + 2

    Vie ot bran6a li ste?Kakva poziq zaemate?

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
Нов коментар