Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-голямата автомобилна компания в Европа - германската Volkswagen, инвестира над 860 млн. евро в нов завод за автомобили край полския град Врешня, в който ще изнесе производството на лекотоварния си модел "Крафтър". Фабриката, която се строи на зелено, трябва да заработи през втората половина на следващата година и ще има капацитет 100 хил. автомобила годишно. Германската компания вече има сериозни позиции в Полша, като има завод в Познан от 1993 г. В него се сглобяват над 170 хил. коли годишно от моделите "Кади" и "Транспортър".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
38 коментара
Как ни трябват и на нас няколко такива инвестицийки.Ще свежнем бързо бързо.
Тия немци ще да не са разбрали, колко щеше да е по-добре да инвестират в България, колко стабилна е нашата страна, почти няма корупция,
а бюрокрацията е нова дума!
Ето така го правят нормалните хора в нормалните държави. Де да можеше и у нас така да се случват нещата...
Както се вижда от статията, основното е местоположението. Къде се врете и вие.
Другото ключово нещо е сътрудничеството с общината и училищата в района на 1 завод. И тук ще стане така. Не са прости немците.
Що бе? Ние с програмата за цивилна охрана на селата сме толкова напред! Заводи! Инвеститори! Глупости на таркалета!
Тук е показано защо заводът се строи в Полша, а не например - в България. Първо - в заводът ще работят 3000 квалифицирани специалисти. В България такова място няма. След това - перспективата - след тези 3000 трябва да дойдат още - има ги, ще дойдат. Университетът подготвя. И заводът не се строи в столицата, а в Познан, което е еквивалент на, да речем Русе или Стара Загора. Тъжно е като съпоставяме с България
Къде сме ние?! Бахти държавата!
да живее българския аутсорсинг и неговите пророци
Хем ни третират като 6-ти картофен пояс, хем се дразнят че има проруски настроения...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.