"Шенкер" и ПИМК качиха камионите за Нюрнберг на влак

Курсовете, спестяващи до 20% от разхода за транспорт, засега са веднъж седмично

Договорът с порта в Русе е на ПИМК, а споразумението с терминала в Нюрнберг - на "Шенкер"
Договорът с порта в Русе е на ПИМК, а споразумението с терминала в Нюрнберг - на "Шенкер"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Договорът с порта в Русе е на ПИМК, а споразумението с терминала в Нюрнберг - на "Шенкер"
Договорът с порта в Русе е на ПИМК, а споразумението с терминала в Нюрнберг - на "Шенкер"    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Проектът засега е пробен, за период от три месеца.

Спедиторската компания Schenker заедно с автопревозвача на товари ПИМК откриха нова интермодална връзка между България и Германия. На практика това означава, че оператори и собственици на товари ще могат да се възползват от варианта те да се транспортират донякъде с влекач, а впоследствие - с влак, на който е качено ремаркето му.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал