Bread Houses спечели българския конкурс за социални бизнес идеи

Победителят в организираната от Chivas надпревара стигна до международния финал

Надежда Григорова (в средата) и екипа, разработили Bread Houses Network
Надежда Григорова (в средата) и екипа, разработили Bread Houses Network
Надежда Григорова (в средата) и екипа, разработили Bread Houses Network    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Надежда Григорова (в средата) и екипа, разработили Bread Houses Network    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ

Пекарна, в която работят хора в неравностойно положение. Това е българският проект, който стана победител в националния кръг на международното състезание Chivas "The Venture" с общ награден фонд 1 млн. долара. Bread Houses Network беше отличен като най-перспективния и социално насочен проект измежду общо четири компании, стигнали до финала.

Победителят


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tsvetko_51 avatar :-|
    tsvetko_51
    • + 9

    Като че ли идеята за тежкия и продължителен и многоетапен конкурс надхвърля очакваните ползи, но при всяко положение е по-добре, отколкото да го няма.
    Между другото, подобни инициативи може и според мен и трябва да се стартират и финансират и от държавата и/или ЕК - тъй като с това можбе да се постигнат мултиплицирани резултати в социалната сфера.

    Нередност?
Нов коментар