Bread Houses спечели българския конкурс за социални бизнес идеи
Победителят в организираната от Chivas надпревара стигна до международния финал


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Пекарна, в която работят хора в неравностойно положение. Това е българският проект, който стана победител в националния кръг на международното състезание Chivas "The Venture" с общ награден фонд 1 млн. долара. Bread Houses Network беше отличен като най-перспективния и социално насочен проект измежду общо четири компании, стигнали до финала.
Победителят
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Като че ли идеята за тежкия и продължителен и многоетапен конкурс надхвърля очакваните ползи, но при всяко положение е по-добре, отколкото да го няма.
Между другото, подобни инициативи може и според мен и трябва да се стартират и финансират и от държавата и/или ЕК - тъй като с това можбе да се постигнат мултиплицирани резултати в социалната сфера.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.