С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 15 фев 2015, 15:50, 4812 прочитания

Китайската компания Xiaomi се готви да продава устройства в САЩ

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Бързорастящата китайска компания за електронни продукти Xiaomi подготвя навлизането си на американския пазар през тази година, съобщава Financial Times. Компанията е създадена едва преди пет години и вече има пазарна оценка от 46 млрд. долара. Xiaomi ще предложи първо серия устройства, които ще могат да бъдат закупени през портала й за онлайн търговия mi.com в следващите няколко месеца. В момента продуктите могат да бъдат купени единствено в Китай, Индия, а отскоро и в Бразилия.

По-високи изисквания за по-умните устройства


От компанията обявиха, че засега няма да предлагат смартфоните, с които е най-известна в САЩ. Фокусът ще бъде насочен към по-евтини продукти като слушалки, батерии и тракери за фитнес. Причина за това решение са високите регулаторни и законови изисквания за по-скъпите и по-сложни устройства като мобилни телефони и телевизори.


"Искаме да започнем тук, в САЩ, след няколко месеца, а може би и на няколко други пазара", заяви в Сан Франциско Хюго Бара, вицепрезидент на Xiaomi. Той уточни, че продажбата на телефони и таблети в САЩ "не е в нашите планове на този етап" заради "огромната работа" по локализиране на софтуера и хардуера и сертифицирането на устройствата от регулатори.

Впечатляващи резултати


Това е първата значителна пресконференция, която компанията дава в САЩ. Съоснователят на Xiaomi Лин Бин представи визията си за компанията, която отчете ръст на приходите през 2014 г. от 135% до 74.3 млрд. юана (11.9 млрд. долара). През миналата година Xiaomi е продала 61 млн. устройства при малко над 20 млн. през предходната.

"Ние сме интернет компания", заяви Бин. "Ние не сме в бизнеса само за производство на слушалки".



Операционната система Miui на Xiaomi е персонализирана версия на софтуера Android на Google. Тя се използва от повече от 100 млн. потребители на смартфони по света, заяви още Лин Бин. Той смята да подобри тези резултати, след като компанията получи финансиране от над 1 млрд. долара през миналата година.

Компанията се разшири от мобилни устройства към телевизори и дори климатици, които могат да бъдат контролирани през интернет чрез приложението Mi Home. Само за няколко години Xiaomi достигна до трето място на доставките на смартфони в света. През третото тримесечие на миналата година ръстът на продадените устройства е бил 211% спрямо същия период на предходната година, показват данните на изследователската фирма IDC. Резултатите са впечатляващи при положение, че компанията продава основно на пазара в Китай, както и в околните държави от Югоизточна Азия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

На лов за подаръци и награди! На лов за подаръци и награди!

Подгответе се за Коледа и Нова година отрано

21 ное 2019, 128 прочитания

"Идеал стандарт – Видима" приключи инвестиция за над 62 млн. лв. "Идеал стандарт – Видима" приключи инвестиция за над 62 млн. лв.

Последният голям проект от тригодишната програма е модернизация на завода за санитарна арматура за 22 млн. лв.

20 ное 2019, 700 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
До август трябва да завършим проекта за пътния трафик

Йордан Йорданов, собственик на "Контракс"

Още от Капитал
Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Малките в голямата игра за София

Как ще се управлява столицата при новата конфигурация в общинския съвет и при районните кметове

Кой, ако не той

"Български пощи" може да използват дружество на Пеевски за подизпълнител на задачата да разнасят вестници и списания

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Кино: "В кръг"

Социален гняв през директно кино в новия филм на Стефан Командарев

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10