Учим на занаят хора от уязвими социални групи

Надежда Григорова, основател на Brеad Houses Network, пред "Капитал Daily"

Мисията на Надежда Григорова е да обеднява хора в неравностойно положение чрез замесене на хляб
Мисията на Надежда Григорова е да обеднява хора в неравностойно положение чрез замесене на хляб    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Мисията на Надежда Григорова е да обеднява хора в неравностойно положение чрез замесене на хляб
Мисията на Надежда Григорова е да обеднява хора в неравностойно положение чрез замесене на хляб    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
От доброволческа инициатива до печеливш бизнес - социалният проект Brеad Houses Network набира популярност по света и у нас. Хлебните къщи обединяват хора от всякакви социални групи чрез народния обичай месене на квасен хляб. Това са част от причините, които подтикват Надежда Григорова да продължава да развива бизнеса си и извън България, достигайки до още повече нуждаещи се хора. Социално предприемаческият проект е българският финалист на международния конкурс The Venture, организиран от Chivas Regal, и ще представя страната ни на големият финал през юли в Силициевата долина. Brеad Houses Network и още 13 представителя от други страни ще се състезават за голямата награда от 1 млн. долара и възможността да получат полезни съвети за изграждане на успешен бизнес от водещи лидери и експерти предприемачи.
В България вече има общо 7 хлебни къщи, две от които са и пекарни.

В 18 страни от целия свят има обучени в нашите методи хора и организации, които развиват самостоятелно програмата ни.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал