С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
18 25 фев 2015, 19:48, 27812 прочитания

Tommy Hilfiger влиза в България

Модната марка отваря първите си два магазина в софийските The Mall и "Сердика център"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Самостоятелното влизане на пазара е чрез гръцката SARKK Group.
Американската модна марка Tommy Hilfiger ще отвори първите си самостоятелни магазини в България в следващите дни. Досега марката присъстваше на българския пазар чрез някои мултибранд магазини като Peek&Cloppneburg. Самостоятелното влизане на пазара е чрез гръцката SARKK Group, която е ексклузивен вносител, дистрибутор и търговец на марката за България, Гърция, Румъния, Кипър и Македония. Вече е регистрирано и дружество "САРКК България", което е еднолична собственост на гръцката "САРКК акционерно промишлено и търговско дружество за производство и търговия с облекла и обувки" (САРКК АД).

Къде ще са първите обекти


Първият самостоятелен обект с бранда Tommy Hilfiger в страната ще отвори врати на 27 февруари в софийския The Mall. Той ще е разположен на първия етаж на търговския център на площ 160 кв.м и ще предлага широка гама от мъжки и дамски облекла, обувки, чанти, аксесоари и парфюми.


"Следващата седмица, на 5 март, ще отворим и втория си обект в страната, който ще се намира в друг от софийските молове – "Сердика център"," съобщи за "Капитал Daily" Силви Йерояни, която е маркетинг директор на Sarkk Group. "Смятаме, че това е точният момент за навлизането ни в България", коментира тя. На този етап обаче от компанията не разкриват подробности около бъдещите си планове за развитие на българския пазар.

Към момента гръцката група, която е създадена през 1998 г., управлява 32 обекта в различни формати с марката Tommy Hilfiger – самостоятелни магазини, обекти по модела "магазин в магазина" (shop in shop), както и аутлети. Над половината от тях – общо 18, са в Гърция, следват Румъния с 10, Кипър с 3 и един магазин в Македония.

Световна модна марка



Създадената през 1985 г. от дизайнера Томи Хилфигер с финансовата подкрепа на индийския бизнесмен Мохан Мурджани компания днес е световна модна марка, която присъства в над 90 страни в Европа, Северна и Южна Америка, Азия и Тихоокеанския регион, като има над 1400 обекта по света. Продуктовите й линии включват спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, облекла за голф, плуване и ветроходство, бельо и пижами, чанти, аксесоари, очила, парфюми, часовници, продукти за домашно обзавеждане и спално бельо, като част от тях са лицензионни. Колекцията Hilfiger Denim включва дънкови облекла и обувки за мъже и жени, както и широка гама чанти и аксесоари.

През 1989 г. създателят на марката Томи Хилфигер я продава на канадския предприемач Лорънс Строл и на базирания в Хонконг моден и текстилен магнат Сайлъс Чу. Дизайнерът запазва дял от 22.5% от акциите, но на практика отстъпва контрола върху собственото си име. Стъпката обаче се оказва оправдана, като в следващите години приходите на компанията се удвояват всяка година. През 1992 г. Tommy Hilfiger излиза на борсата в Ню Йорк, а през 2010 г. става собственост на американската корпорация Phillips-Van Heusen (PVH), която е една от най-големите компании за облекла в света и най-големият производител на ризи, шалове и вратовръзки. В портфолиото на PVH влизат още собствени марки като Van Heusen, Calvin Klein, IZOD, ARROW и др., както и лицензни брандове като Speedo, Geoffrey Beene, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Donald J. Trump Signature Collection, DKNY и др.

Самият Томи Хилфигер, който в момента е на 63 години, в момента е главен дизайнер и визионер на Tommy Hilfiger Corporation. През 2013 г. създадената от него марка отчита глобални продажби на стойност 8.2 млрд. долара (при 6.04 млрд. долара за 2012 г.) и печалба преди данъци и такси (EBIT) от 967 млн. долара (752 млн. долара година по-рано).
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите България е 55-а от 132 държави по конкурентоспособност на талантите

Начинът на живот дава предимство на страната, но проблем остава привличането на кадри, показва глобалният индекс GTCI

28 яну 2020, 158 прочитания

"Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика "Кауфланд България", "Лигна груп" и "Лидл България" взеха наградите на германската икономика

Германско-българската камара връчва своите награди за 16-а поредна година

28 яну 2020, 320 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Повишени разходи удрят печалбата на Bayer

Германската група се фокусира върху фармацевтичния си бизнес

Още от Капитал
Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

И твойто СУПТО също

Данъчната Наредба Н-18 засегна почти всяка компания в България, като създаде изключително сложна, неясна и скъпа за прилагане регулация. Скоро тя влиза в сила, а хаосът може да се избегне с повече разяснения, а не репресии

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10