Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 фев 2015, 17:36, 6254 прочитания

Кои са носителите на годишните награди за отговорен бизнес 2014 г.

Жури определи най-добрите измежду 77 проекта на 55 компании

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) награди компании със социално насочени проекти през 2014 г. Жури от предприемачи и хора от правителствения и неправителствения сектор определиха най-добрите измежду 77 проекта на общо 55 компании. Годишните награди за отговорен бизнес се организират за 12-и пореден път и целят да стимулират големите компании към социални дейности. Те са разделени в шест категории, като във всяка от тях са отличени по три компании.

Пощенска банка получи първа награда в категорията "Инвеститор в обществото" с инициативата си "Най-добър старт за всяко дете". Проектът се осъществява съвместно с УНИЦЕФ и цели развитие на мрежа от центрове за майчино и детско здраве, които да помагат на семейства в грижата за малките им деца. Първият такъв център е отворен в област Шумен, а чрез набиране на средства от дарителски кампании се планира разширяване на мрежата и в областите Сливен и Монтана.


Победителят в категорията "Инвеститор в знанието" е компанията "Мусала софт", която популяризира софтуерната индустрия сред ученици и студенти в цяла България. Инициативата информира младежите за възможностите за професионална реализация и кариерно развитие в сектора и им предоставя практическо обучение за разработка на софтуери.

"ЧЕЗ България" беше отличен с приза "Инвеститор в човешки капитал и условията на труд" за проекта си "Хората на ЧЕЗ са в сърцето на бизнеса". Електроразпределителното дружество покрива високи стандарти за условията на работа и почивка на служителите си, което спомага за ефективното изпълнение на задълженията им.

"Интеримидж" получи голямата награда в категорията "Инвеститор в околната среда" за проекта, целящ намаляване на броя на колите по пътищата. Компанията съвместно с "Aha!Car" разработва мобилно приложение за споделено пътуване в България.



Първа награда за "Маркетинг, свързан с кауза" спечели "Ейвън козметикс България" с инициативата си "Говори открито срещу домашното насилие". Визията на кампанията е смела, директна и дори стряскаща, като по този начин цели да привлече повече внимание към проблема. С продажбата на благотворителните си продукти, наречени "Нови възможности за жените", компанията набира средства за подпомагане на борбата с тормоза над жени. Посланието е "Сложи си обеца на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!".

За "Най-добра социална политика на малко и средно предприятие" първа награда спечели рекламната агенция "Публисис груп България" с кампанията "Малките шампиони в дисциплината "Живот". Тя работи в посока интеграция на децата с увреждания и проблеми в развитието чрез практикуване на крикет върху маса.

Международният форум на бизнес лидерите - Великобритания, присъди специалната награда Engage на Telus International Europe за инициативата "Ден на подкрепа на Telus". Тя се връчва за ангажираност на служителите от компанията в корпоративно и социално отговорен проект.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас

Зарядните станции за електромобили на компанията ще нараснат най-малко с 80

31 май 2020, 961 прочитания

ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми

Онлайн програмата покрива пет основни теми и цели да достигне до 10 хил. души

31 май 2020, 1174 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Олинеза" срещу рекламен клип на майонеза "Краси"

Комисията за защита на конкуренцията образува производство

Още от Капитал
Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Финaнсови играчки за деца

Банките отдавна имат предложения за разплащания за най-малките, но в сегмента навлизат и финтех компании

Със 750 млрд. евро срещу корона кризата

Брюксел предлага амбициозен план за възстановяване. Битката предстои

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

20 въпроса: Бистра Андреева - Пешева

Най-новата книга в неин превод е романът "Американа" на Чимаманда Нгози Адачи

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10