Кои са носителите на годишните награди за отговорен бизнес 2014 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Кои са носителите на годишните награди за отговорен бизнес 2014 г.

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) награди компании със социално насочени проекти

Кои са носителите на годишните награди за отговорен бизнес 2014 г.

Жури определи най-добрите измежду 77 проекта на 55 компании

6587 прочитания

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) награди компании със социално насочени проекти

© Капитал


Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) награди компании със социално насочени проекти през 2014 г. Жури от предприемачи и хора от правителствения и неправителствения сектор определиха най-добрите измежду 77 проекта на общо 55 компании. Годишните награди за отговорен бизнес се организират за 12-и пореден път и целят да стимулират големите компании към социални дейности. Те са разделени в шест категории, като във всяка от тях са отличени по три компании.

Пощенска банка получи първа награда в категорията "Инвеститор в обществото" с инициативата си "Най-добър старт за всяко дете". Проектът се осъществява съвместно с УНИЦЕФ и цели развитие на мрежа от центрове за майчино и детско здраве, които да помагат на семейства в грижата за малките им деца. Първият такъв център е отворен в област Шумен, а чрез набиране на средства от дарителски кампании се планира разширяване на мрежата и в областите Сливен и Монтана.

Победителят в категорията "Инвеститор в знанието" е компанията "Мусала софт", която популяризира софтуерната индустрия сред ученици и студенти в цяла България. Инициативата информира младежите за възможностите за професионална реализация и кариерно развитие в сектора и им предоставя практическо обучение за разработка на софтуери.

"ЧЕЗ България" беше отличен с приза "Инвеститор в човешки капитал и условията на труд" за проекта си "Хората на ЧЕЗ са в сърцето на бизнеса". Електроразпределителното дружество покрива високи стандарти за условията на работа и почивка на служителите си, което спомага за ефективното изпълнение на задълженията им.

"Интеримидж" получи голямата награда в категорията "Инвеститор в околната среда" за проекта, целящ намаляване на броя на колите по пътищата. Компанията съвместно с "Aha!Car" разработва мобилно приложение за споделено пътуване в България.

Първа награда за "Маркетинг, свързан с кауза" спечели "Ейвън козметикс България" с инициативата си "Говори открито срещу домашното насилие". Визията на кампанията е смела, директна и дори стряскаща, като по този начин цели да привлече повече внимание към проблема. С продажбата на благотворителните си продукти, наречени "Нови възможности за жените", компанията набира средства за подпомагане на борбата с тормоза над жени. Посланието е "Сложи си обеца на ухото! Нека заедно спрем домашното насилие!".

За "Най-добра социална политика на малко и средно предприятие" първа награда спечели рекламната агенция "Публисис груп България" с кампанията "Малките шампиони в дисциплината "Живот". Тя работи в посока интеграция на децата с увреждания и проблеми в развитието чрез практикуване на крикет върху маса.

Международният форум на бизнес лидерите - Великобритания, присъди специалната награда Engage на Telus International Europe за инициативата "Ден на подкрепа на Telus". Тя се връчва за ангажираност на служителите от компанията в корпоративно и социално отговорен проект.

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) награди компании със социално насочени проекти през 2014 г. Жури от предприемачи и хора от правителствения и неправителствения сектор определиха най-добрите измежду 77 проекта на общо 55 компании. Годишните награди за отговорен бизнес се организират за 12-и пореден път и целят да стимулират големите компании към социални дейности. Те са разделени в шест категории, като във всяка от тях са отличени по три компании.

Пощенска банка получи първа награда в категорията "Инвеститор в обществото" с инициативата си "Най-добър старт за всяко дете". Проектът се осъществява съвместно с УНИЦЕФ и цели развитие на мрежа от центрове за майчино и детско здраве, които да помагат на семейства в грижата за малките им деца. Първият такъв център е отворен в област Шумен, а чрез набиране на средства от дарителски кампании се планира разширяване на мрежата и в областите Сливен и Монтана.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.