Бизнес новини от света
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Бизнес новини от света

Бизнес новини от света

2895 прочитания

© MICHAELA REHLE


ITV ще купи Talpa BV Media на Джон де Мол Най-големият телевизионен канал във Великобритания ITV Plc ще придобие Talpa BV Media на холандския бизнесмен Джон де Мол за цена до 1.2 млрд. евро, съобщава Bloomberg. Първоначално ITV ще плати 500 млн. евро в брой, като допълнителните суми ще зависят от бъдещото представяне на Talpa. Talpa Media е продуцентът на надпреварата по пеене The Voice. Де Мол е известен и със създаването на един от първите съвременни риалити формати - Big Brother, който има свои варианти в много страни по света, включително България.

Google се готви да купи индийския стартъп InMobi Google е в начална фаза на придобиване на базирания в Бангалор стартъп InMobi. Този ход би засилил достъпа на компанията на все по-конкурентния пазар на мобилни реклами, твърди запознат със ситуацията източник, цитиран от Reuters. InMobi помага на компании да таргетират телефони и мобилни устройства със своите реклами. Компанията е основана през 2007 г. и твърди, че има над 1 млрд. потребители в 200 страни. Сред нейните инвеститори са японската SoftBank, китайският Alibaba и компанията за начално финансиране за рисков капитал Sherpalo. Източникът е заявил, че преговорите са в начален етап. Според информацията Google все още не е представил условията си за сделката. Източникът твърди, че InMobi най-вероятно ще бъде оценена на 1 млрд. долара. InMobi и Google са отказали коментар.

Airbus е пред сключване на голяма сделка в Южна Корея

Airbus е близо до спечелването на милиарден договор за доставка на хеликоптери за Южна Корея, съобщава Reuters, като се позовава на френски медии. Преговорите за доставката на машините са пред приключване, а сделката е за поне 3 млрд. долара, пишат местните вестници La Tribune и Les Echos. Според информацията става дума за разработването и строителството на военни и цивилни вертолети. Конкурентът Bell Helicopter, който принадлежи към американския концерн Textron, както и AgustaWestland на италианската компания Finmeccanica, вече са отпаднали от надпреварата за доставката, твърдят медиите. Според La Tribune сделката може да включва доставката на около 600 хеликоптера, като по този начин общата стойност на договора може да надмине 10 млрд. долара.

BMW отчете най-успешния февруари в историята си

Германската компания BMW отчете най-успешния февруари в историята си, реализирайки на пазара повече нови автомобили от конкурентите си Audi и Mercedes-Benz, става ясно от статистиката за продажбите на трите луксозни марки. През февруари марката BMW е реализирала 131 416 нови автомобила, което е ръст от 5.2% на годишна база, съобщава Investor.bg. Резултатите на Audi и Mercedes-Benz за февруари са 122 550 (ръст 4.2%) и 120 270 (ръст 14.6%). Въпреки рекордния резултат BMW отстъпва лидерското място в сегмента за първите два месеца на годината. С най-много продажби за този период са Audi - 260 250 броя, следват BMW с 255 981 броя и Mercedes-Benz - с 246 135 нови коли.

Фотограф: CHRISTIAN HARTMANN

ITV ще купи Talpa BV Media на Джон де Мол Най-големият телевизионен канал във Великобритания ITV Plc ще придобие Talpa BV Media на холандския бизнесмен Джон де Мол за цена до 1.2 млрд. евро, съобщава Bloomberg. Първоначално ITV ще плати 500 млн. евро в брой, като допълнителните суми ще зависят от бъдещото представяне на Talpa. Talpa Media е продуцентът на надпреварата по пеене The Voice. Де Мол е известен и със създаването на един от първите съвременни риалити формати - Big Brother, който има свои варианти в много страни по света, включително България.

Google се готви да купи индийския стартъп InMobi Google е в начална фаза на придобиване на базирания в Бангалор стартъп InMobi. Този ход би засилил достъпа на компанията на все по-конкурентния пазар на мобилни реклами, твърди запознат със ситуацията източник, цитиран от Reuters. InMobi помага на компании да таргетират телефони и мобилни устройства със своите реклами. Компанията е основана през 2007 г. и твърди, че има над 1 млрд. потребители в 200 страни. Сред нейните инвеститори са японската SoftBank, китайският Alibaba и компанията за начално финансиране за рисков капитал Sherpalo. Източникът е заявил, че преговорите са в начален етап. Според информацията Google все още не е представил условията си за сделката. Източникът твърди, че InMobi най-вероятно ще бъде оценена на 1 млрд. долара. InMobi и Google са отказали коментар.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK