H&M вдига размера

С каква стратегия шведската верига расте все повече, скъсявайки преднината на лидера Inditex

Годината има 365 дни. През 2014 г. втората по големина компания за облекла в света H&M отвори 379 нови магазина. Това прави на ден по магазин и малко отгоре - експанзия, която води и до желания резултат.

Преди дни шведската верига обяви резултатите си за февруари, на които много от конкурентите погледнаха със завист: продажбите й са по-високи от очакваните, компанията отброява 22-ри месец поред, през който оборотът й расте, като през последните пет месеца увеличенито е с двуцифрен процент. Положителни са и обявените три дни след това резултати на основния конкурент на H&M – испанската Inditex, майка на веригата Zara и още много марки. Но от двете компании шведката със сигурност излиза победител.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    aleko avatar :-|
    aleko
    • - 10
    • + 16

    Няма връзка между заглавието и текста.
    А и конфекцията на H&M не може да впечатли никого.

    Нередност?
  • 2
    martin132 avatar :-|
    martin132
    • - 1
    • + 9

    Грабващо заглавие, нищо общо с текста.

    Нередност?
  • 3
    just_a_girl avatar :-P
    Just_a_girl
    • - 1
    • + 18

    НМ имат предимно боклуци, при това в България прекалено скъпи боклуци...Разбира се има и попадения, но сравнително рядко се срещат. В Германия името на марката е синоним на евтина некачествена парцалка, а магазините приличат на битак. В България са ми смешни как се опитват да се позиоцинират в по-високия сегмент...Зара и Манго също са прекалено скъпи за качеството, което предлагат, дрехите изглеждат обикновено по-добре от НМ, но материите им не си струват,а стиловете са им абослютно изкопирани. Купувам само от намаления, нямам желание да им вдигам печалбата, знаейки при какви мизерни условия им се произвеждат дрехите и че себестойността на една парцалка е не повече от 30% от цената след намаление...

    Нередност?
Нов коментар