С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 24 мар 2015, 16:43, 5316 прочитания

"Нестле България" ще инвестира 2.5 млн. лева през 2015 г.

Средствата ще бъдат за подобряване качеството на продуктите, обучение и системи за опазване на околната среда

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Нестле България" ще инвестира 2.5 млн. лв. през 2015 г. в съвременни технологии, подобряване качеството на продуктите, обучение на екипи, системи за опазване на околната среда и водите. Това съобщи изпълнителният директор Хуан Карлос Пералехо, който представи инвестиционната политика и проектите на компанията за опазване на околната среда. От 2003 г. досега компанията е вложила над 176 млн. лв. в страната.

Над 3 млн. лв. за околна среда


През последните пет години "Нестле България" е изпълнила проекти за над 3 млн. лв. в областта на опазването на околната среда и водите, уточни Пералехо. По думите му в резултат на тази целенасочена политика "Нестле България" е спестила над 330 хил. куб. метра вода за този период от време и е намалила с 42% използването на вода в производствените операции.

Най-новото високотехнологично съоръжение във фабриката на "Нестле" за шоколадови продукти и бисквити в София е парова станция от ново поколение, в която са вложени над 1.5 млн. лв. С нея се намалява консумацията на вода с 35%.

За 10 години "Нестле България" е рециклирала 21 366 152 кг отпадъци от опаковки и в резултат на това са спасени над 200 хил. дървета от изсичане, спестени са над 500 хил. литра вода, над 73 млн. киловатчаса електроенергия и над 42 хил. барела петрол, посочи Тодор Бургургжиев, изпълнителен директор на "Екопак България". Той връчи сертификат за 10-годишно партньорство между двете дружества, отбелязващ приноса на "Нестле България" в опазване на околната среда.



Ръст в определени области

"За миналата година "Нестле България" отчита ръст от над 3% за пет от осемте области на производство, в които работи: кулинарни продукти, зърнени закуски, продукти за деца, за домашни любимци, за ХоРеКа канала (хотели, ресторанти, кафенета). Това се случва на фона на свития пазар на бързооборотни стоки, който по данни на маркетингови агенции отчита спад от 2% в стойност за 2014 г.", съобщи Нели Ангелова, бизнес мениджър кулинарни продукти и мениджър корпоративни връзки на компанията.

"Нестле" присъства в България от 21 години и произвежда своите продукти в две предприятия – фабриката за шоколадови продукти и бисквити в столицата и завода за сладолед във Варна. Софийската фабрика е избрана за компетентен център за производството на шоколад в Европа и през 2007 г. става един от трите най-големи центъра за производство на Kit-Kat на континента. Около 70% от производството на фабриката е предназначено за износ в повече от 30 страни, предимно в Европа и Канада.

През 2008 г.
варненският завод - "Нестле айс крийм България", преструктурира производството си на Балканите и започна да доставя голяма част от продукцията на сладолед за Румъния. Днес около 30% от произвеждания от компанията сладолед са предназначени за износ (предимно за Балканския регион).

"Nestlé в обществото 2014 г."

Корпорацията майка публикува ежегодния си доклад "Nestlé в обществото 2014 г.: Създаване на споделена стойност". Той представя постигнатия от компанията напредък при изпълнението на поети социални ангажименти. Сред акцентите в доклада са:
- Количествата отпадъчни води за тон продукция на Nestlé са спаднали с 52% от 2005 г. насам.
- 72 завода на Nestlé са постигнали нулеви отпадъци.
- Инициативата Nestlé needs YOUth помогна на 11 832 младежи в Европа да започнат работа или стаж.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg 1 Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg

Те ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар

19 яну 2020, 1036 прочитания

Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба

Компанията ще съкрати 100 души глобално, или 14% от персонала си

19 яну 2020, 1276 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
NBG е на загуба през последното тримесечие на 2014 г.

Гръцкият собственик на ОББ е увеличил провизиите за лоши кредити

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Яж, снимай и споделяй

Изложбата Feast For The Eyes в Лондон проследява историята на фотографията на храна

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10