С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 мар 2015, 17:23, 7705 прочитания

"Девин" ще предложи нови плодови напитки през лятото

През 2014 г. дружеството е инвестирало 3.7 млн. лв. в модерен склад и технологични нововъведения

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Девин" ще предложи нови продукти за летния сезон. Те ще бъдат в сегмента "напитки от плодове", в който компанията навлезе през юни 2012 г. с марката Frutelli. В момента серията Frutelli се състои от 33 продукта, а с новите предложения те ще станат 40. Това съобщи за "Капитал Daily" Мая Герасимова, маркетинг-директор на дружеството.
Мая Герасимова, маркетинг-директор на "Девин" АД: "Пазарният дял на компанията при соковете се е повишил с над 20% през 2014 г."


През март дружеството пусна в продажба нова серия сокове - Frutelli Super 3. Продуктите са във високия ценови клас и са комбинация от плодове, включително и екзотични като годжи бери и акай бери. Новост при напитките от другата серия - Frutelli Fruitmix, ще бъдат опаковките от един литър (засега те се предлагат само в двулитрова разфасовка).

"Пазарният ни дял при соковете се повиши в обем и стойност с над 20% през 2014 в сравнение с 2013 г.", уточни Герасимова.


По-добра 2014 г.

През миналата година "Девин" инвестира 3.7 млн. лв. в изграждането на модерен склад и в технологични нововъведения в производството. От компанията отчитат по-високи оперативни резултати за 2014 г. в сравнение с предходната година, но засега се въздържат да представят конкретни данни. Дружеството завърши 2013 г. с приходи от 70.381 млн. лв. и печалба от 2.884 млн. лв. Компанията предвижда да продължи и инвестициите си, но не уточнява размера им.

"И през 2014 г. бутилираната вода "Девин" запазва стабилен пазарен дял в т.нар. топъл пазар (продажби в магазини). Въпреки агресивното навлизане на пазара на два нови бранда – "Балдаран" и "Бачково", и свързаните с това промоции и маркетингови активности, към края на миналата година "Девин" не само възстанови пазарните си позиции, но дори през последното тримесечие има ръст от 1.5% на пазарния дял спрямо същия период на 2013 г.", посочи Герасимова.



През лятото на миналата година компанията предложи за заведенията бутилирана изворна, минерална и газирана вода "Девин" в нови бутилки - от Crystal PET. Новост беше и бутилката от 600 мл вместо най-продавания дотогава формат от 500 мл. Успехът на промоцията доведе до предлагане на 20% повече вода и в разфасовката от литър и половина, коментира Герасимова.

Само 69 литра на човек от населението

Потреблението на бутилирани води в България е все още значително по-ниско от средното за Европа, което е над 100 л на човек от населението. В България то е 69 л, в Гърция е 95 л, а Италия е рекордьор със 176 л (по данни на агенция Canadean 2013 г).

По експертни оценки през 2014 г. пазарът на бутилирана вода в България е под 500 млн. литра и отбелязва съвсем малък ръст – около 2% в обем. За сравнение - през 2008 г. той е бил 565 млн. литра, казва Мая Герасимова.

Няма размествания на основните играчи и техните позиции. Марките в топ 3 – "Девин", "Банкя" и "Горна баня", продължават да държат над 60% дял.  "Целта ни е през тази година пазарът да постигне ръст от минимум 3%", посочва Герасимова.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg 1 Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg

Те ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар

19 яну 2020, 574 прочитания

Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба

Компанията ще съкрати 100 души глобално, или 14% от персонала си

19 яну 2020, 709 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Софарма" ще предложи по 3.4 лв. за акция на "Момина крепост"

Дружеството няма да бъде отписано от БФБ след като изтече търговото предложение

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10