Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 мар 2015, 17:23, 7772 прочитания

"Девин" ще предложи нови плодови напитки през лятото

През 2014 г. дружеството е инвестирало 3.7 млн. лв. в модерен склад и технологични нововъведения

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Девин" ще предложи нови продукти за летния сезон. Те ще бъдат в сегмента "напитки от плодове", в който компанията навлезе през юни 2012 г. с марката Frutelli. В момента серията Frutelli се състои от 33 продукта, а с новите предложения те ще станат 40. Това съобщи за "Капитал Daily" Мая Герасимова, маркетинг-директор на дружеството.
Мая Герасимова, маркетинг-директор на "Девин" АД: "Пазарният дял на компанията при соковете се е повишил с над 20% през 2014 г."


През март дружеството пусна в продажба нова серия сокове - Frutelli Super 3. Продуктите са във високия ценови клас и са комбинация от плодове, включително и екзотични като годжи бери и акай бери. Новост при напитките от другата серия - Frutelli Fruitmix, ще бъдат опаковките от един литър (засега те се предлагат само в двулитрова разфасовка).

"Пазарният ни дял при соковете се повиши в обем и стойност с над 20% през 2014 в сравнение с 2013 г.", уточни Герасимова.


По-добра 2014 г.

През миналата година "Девин" инвестира 3.7 млн. лв. в изграждането на модерен склад и в технологични нововъведения в производството. От компанията отчитат по-високи оперативни резултати за 2014 г. в сравнение с предходната година, но засега се въздържат да представят конкретни данни. Дружеството завърши 2013 г. с приходи от 70.381 млн. лв. и печалба от 2.884 млн. лв. Компанията предвижда да продължи и инвестициите си, но не уточнява размера им.

"И през 2014 г. бутилираната вода "Девин" запазва стабилен пазарен дял в т.нар. топъл пазар (продажби в магазини). Въпреки агресивното навлизане на пазара на два нови бранда – "Балдаран" и "Бачково", и свързаните с това промоции и маркетингови активности, към края на миналата година "Девин" не само възстанови пазарните си позиции, но дори през последното тримесечие има ръст от 1.5% на пазарния дял спрямо същия период на 2013 г.", посочи Герасимова.



През лятото на миналата година компанията предложи за заведенията бутилирана изворна, минерална и газирана вода "Девин" в нови бутилки - от Crystal PET. Новост беше и бутилката от 600 мл вместо най-продавания дотогава формат от 500 мл. Успехът на промоцията доведе до предлагане на 20% повече вода и в разфасовката от литър и половина, коментира Герасимова.

Само 69 литра на човек от населението

Потреблението на бутилирани води в България е все още значително по-ниско от средното за Европа, което е над 100 л на човек от населението. В България то е 69 л, в Гърция е 95 л, а Италия е рекордьор със 176 л (по данни на агенция Canadean 2013 г).

По експертни оценки през 2014 г. пазарът на бутилирана вода в България е под 500 млн. литра и отбелязва съвсем малък ръст – около 2% в обем. За сравнение - през 2008 г. той е бил 565 млн. литра, казва Мая Герасимова.

Няма размествания на основните играчи и техните позиции. Марките в топ 3 – "Девин", "Банкя" и "Горна баня", продължават да държат над 60% дял.  "Целта ни е през тази година пазарът да постигне ръст от минимум 3%", посочва Герасимова.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира Вълната от затварящи заводи продължава. Компанията за авточасти "Костал" спира

Оръжейният "Дунарит" е с намален персонал, а административни пречки спъват износа

30 мар 2020, 1532 прочитания

Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната Euler Hermes: Застрашени от фалит са 13 хил. компании в еврозоната

Процедурите по несъстоятелност може да се увеличат с 20%, прогнозират от компанията за застраховане на кредити

30 мар 2020, 1132 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Софарма" ще предложи по 3.4 лв. за акция на "Момина крепост"

Дружеството няма да бъде отписано от БФБ след като изтече търговото предложение

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Защо се бавим с бързите тестове

Националният кризисен щаб и премиерът са абсолютно против използването им в България

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10