Adidas планира революция в производството

Компанията иска да осигури повече възможности клиентите да могат да си поръчват допънителни екстри към продуктите

Германският производител на спортни облекла Adidas обяви планове да осъществи революция в методите за производство, която да доведе до ускоряване на процесите и възможност за повече персонализиране на стоките. Тези реформи са част от плановете на компанията да увеличи продажбите и печалбите си през следващите пет години, съобщава Reuters.

Adidas разчита новата стратегия да й помогне да възвърне част от загубения пазарен дял от най-големия й конкурент – американската Nike. Германската група заявява, че за модел на промените в цялата и производствена верига ще бъдат използвани иновациите, въведени в марката за младежка мода NEO. Това подразделение вече успява да подготви новите продукти за продажба за 45 дни в сравнение със стандартните за индустрията 12 - 18 месеца.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове