Най-големите пивовари ще обявяват калориите върху етикетите

Производителите на бира подкрепят подготвяните промени

Потребителите на развитите пазари все повече се влияят от здравословните аспекти на продуктите.
Потребителите на развитите пазари все повече се влияят от здравословните аспекти на продуктите.
Потребителите на развитите пазари все повече се влияят от здравословните аспекти на продуктите.    ©  KHAM
Потребителите на развитите пазари все повече се влияят от здравословните аспекти на продуктите.    ©  KHAM
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Етикети с хранителните стойности на алкохолните напитки вероятно ще се превърнат в норма, след като четирите най-големи производителя на бира в света подкрепиха плановете за обявяване на броя на калориите на продуктите си. Промяната ще засегне първо Европа, а впоследствие вероятно и САЩ, пише Wall Street Journal.

Сдружението на пивоварите в Европа Brewers of Europe обяви, че някои негови членове скоро ще започнат да вписват калорийната стойност на етикетите. Сред компаниите, приели тази промяна, са Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken и Carlsberg, последните две от които имат бизнес и в България.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.