Най-големите пивовари ще обявяват калориите върху етикетите
Производителите на бира подкрепят подготвяните промени


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Етикети с хранителните стойности на алкохолните напитки вероятно ще се превърнат в норма, след като четирите най-големи производителя на бира в света подкрепиха плановете за обявяване на броя на калориите на продуктите си. Промяната ще засегне първо Европа, а впоследствие вероятно и САЩ, пише Wall Street Journal.
Сдружението на пивоварите в Европа Brewers of Europe обяви, че някои негови членове скоро ще започнат да вписват калорийната стойност на етикетите. Сред компаниите, приели тази промяна, са Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken и Carlsberg, последните две от които имат бизнес и в България.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.