Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
31 мар 2015, 16:58, 2781 прочитания

McDonald's започва да сервира храната си на клиентите

Услугата ще започне първо да се предлага в Германия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Световната верига за бързо хранене McDonald's въвежда сервиране на храната в някои от ресторантите си, съобщи Reuters. Услугата ще започне да се предлага от Германия, като се посочва, че това е част от имиджа й на "модерна, прегресивна компания за бъргъри", по думите на новия й директор Стив Ийстърбрук.

Първо в Германия


Клиентите на веригата в обекта й на летището във Франкфурт ще могат да поръчват на бара храната и после поръчката да им бъде сервирана или като използват дигитален киоск за поръчки. Ще се предлага и традиционното сервиране. Германия е един от най-трудните пазари за веригата, посочва агенцията. 


"Това е напълно ново за McDonald's", казва Томас Бранд, директор по развитието за Германия.

Новата услуга беше представена при откриването на обновения най-голям ресторант на веригата в Германия, който разполага с 500 места. Британецът Ийстърбрук е вторият чужденец, който заема поста в компанията. Той работи от дълги години за нея, като предизвикателството пред него е да увеличи продажбите в глобален мащаб.

Икономическите проблеми в Германия и Франция понижиха продажбите на двата пазара с 1.1% през четвъртото тримесечие. Продажбите във Великобритания, Франция, Русия и Германия имат дял от 67% от продажбите на веригата в Европа.
 
По-рано през месеца Ийстърбрук обяви, че в заведенията на компанията в САЩ ще се премине към приготвянето на бъргъри от пилешко месо, което е третирано с по-малко антибиотици.



В търсене на промяна

Американската верига прибягва до все по-радикални експерименти в опит да преодолее тенденцията на спад на клиентите, особено от по-младите поколения. Тя се старае да разнообразява менютата в различните държави според местните вкусове и направи PR кампания на основни пазари като САЩ, Канада и Австралия, с която да отговори на притесненията на клиентите за качеството и здравословните ефекти на храните й. В края на миналата година McDonald’s се е обърнала към няколко PR агенции и медийни компании в търсене на идеи как да подобри връзките си с клиентите от т.нар. милениум поколение, което все повече се обръща към конкурентни марки.

Пилотен проект в това отношение е ребрандирането на един обект от веригата McCafe в центъра на Сидни в Австралия. Заведението носи новото име The Corner и почти по нищо не личи, че е част от групата на McDonald’s освен по малките лога на униформите на персонала. The Corner е една от първите "клиентски лаборатории" на компанията, като в началото на 2015 г. трябва да бъдат отворени още 10, в които ще се експериментира с нови менюта. В The Corner не само се предлагат по-здравословни храни, но и клиентите имат възможност сами да създават свои ястия на станциите за супа и салати.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа Цената на борсовия ток в България е най-ниска в цяла Европа

Днес тарифата е почти 12 евро/мВтч, а вчера беше три пъти по-ниска

5 апр 2020, 656 прочитания

Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога Весела Апостолова: По-мобилизирани сме от всякога

Изпълнителният директор на комуникационния бизнес и оперативен директор на групата "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

5 апр 2020, 714 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Сливанията и придобиванията с най-силния старт от 2007 г.

През първото тримесечие на 2015 г. обемът насделките достига 811 млрд. долара

Още от Капитал
Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10