С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 1 апр 2015, 16:13, 18147 прочитания

Decathlon пусна онлайн магазина си в България

Клиентите на веригата вече могат да поръчват директно от сайта й

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френската верига за спортни стоки Decathlon вече предлага oпция за онлайн поръчки чрез българския си сайт (decathlon.bg). От четвъртък клиентите могат да избират и поръчват директно над 10 000 продукта. Засега опцията за плащане на стоката е чрез наложен платеж, но до няколко седмици ще е активна и възможността за онлайн плащане с карта.

"Въпреки че е пуснат от часове и все още не е публично обявен и рекламиран, онлайн магазинът вече регистрира поръчки", съобщи пред "Капитал Daily" Диана Ангелова, мениджър продажби онлайн продукти в "Декатлон България". За нас това е начин да достигнем до потребителите в по-малки населени места и да направим спорта по-достъпен за всички, коментира Ангелова.


По тази причина цената на доставка е 5 лв. за цялата страна независимо от обема на закупените стоки. При поръчка над 100 лв. магазинът осигурява доставката на стоката безплатно. Досега от сайта на магазините можеше да се преглеждат само предлаганите стоки и цените им, но нямаше възможност за покупка.


е-Стоките на мода

Онлайн пазаруването на спортни стоки отдавна е навик за повечето български потребители. Затова и преминаването към интернет продажби е ключово за веригите от бранша. Decathlon вече развива онлайн търговия в съседна Румъния, Унгария, Чехия, затова пускането на е-магазин тук беше естествено и очаквано, коментира Ангелова.



Основният конкурент на веригата в интернет търговията на спортни стоки е британският онлайн магазин SportsDirect.com. От Decathlon обаче смятат, че "фактът, че клиентите ни познават и марката вече е утвърдена в България, ще ни помогне бързо да наложим и онлайн магазина". В рамките на малко повече от година фирмата откри два магазина в София и по един във Варна и в Пловдив. За 2015 г. от фирмата планират и трети обект в София - в жк "Люлин", както и откриване на магазин в Бургас.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Меките начини да се пораздвижи железницата Меките начини да се пораздвижи железницата

Вагон-ресторантите, онлайн продажбите на билети и обезщетенията за закъснения са лесни мерки, които могат да засилят интереса към компанията

20 сеп 2019, 198 прочитания

Споделеното падение на WeWork Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

20 сеп 2019, 210 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Нова консолидация в щатския телеком сектор

Charter Communication придобива Bright House Networks срещу 10.4 млрд. долара

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща