Конкуренцията на американския автопазар се разраства

Местни и чужди производители се фокусират върху луксозния сегмент

Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6    ©  MIKE SEGAR
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6    ©  MIKE SEGAR

Конкуренцията между производителите на автомобили в САЩ се разраства, тъй като печалбите на този пазар стават все по-критично важни за компаниите на фона на слабите продажби в други важни региони като Заладна Европа, Русия и Южна Америка, пише Financial Tumes.

Макар през март да има общ ръст на продажбите на автомобили в САЩ, местните производители изостават от чуждестранните, което ги кара да полагат допълнителни усилия за подобрение на рентабилността си, което се забеляза на започналия тази седмица автомобилен салон в Ню Йорк.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар