Конкуренцията на американския автопазар се разраства
Местни и чужди производители се фокусират върху луксозния сегмент


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Конкуренцията между производителите на автомобили в САЩ се разраства, тъй като печалбите на този пазар стават все по-критично важни за компаниите на фона на слабите продажби в други важни региони като Заладна Европа, Русия и Южна Америка, пише Financial Tumes.
Макар през март да има общ ръст на продажбите на автомобили в САЩ, местните производители изостават от чуждестранните, което ги кара да полагат допълнителни усилия за подобрение на рентабилността си, което се забеляза на започналия тази седмица автомобилен салон в Ню Йорк.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.