Конкуренцията на американския автопазар се разраства

Местни и чужди производители се фокусират върху луксозния сегмент

Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6    ©  MIKE SEGAR
Компаниите използват автосалона в Ню Йорк, за да представят нови луксозни модели като Cadillac CT6    ©  MIKE SEGAR
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Конкуренцията между производителите на автомобили в САЩ се разраства, тъй като печалбите на този пазар стават все по-критично важни за компаниите на фона на слабите продажби в други важни региони като Заладна Европа, Русия и Южна Америка, пише Financial Tumes.

Макар през март да има общ ръст на продажбите на автомобили в САЩ, местните производители изостават от чуждестранните, което ги кара да полагат допълнителни усилия за подобрение на рентабилността си, което се забеляза на започналия тази седмица автомобилен салон в Ню Йорк.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар