Виртуалната пазарна количка

Електронната търговия все повече променя потребителските навици и кара традиционните магазини да навлязат в интернет

Кеш

80%

от плащанията за електронно поръчани стоки са в брой.

Докато компании като Uber и AirBnB се опитват да се наложат ударно и често завършват с челен сблъсък с регулации и традиционен бизнес, един цял сегмент успя да се наложи сравнително тихо и да промени изоснови търговията - онлайн пазаруването. В Западна Европа и САЩ то се е превърнало в част от ежедневието. В България и региона явлението тепърва набира сила. Макар и в момента да е с най-малки обеми, Източна Европа отчита най-силен ръст на годишна база (виж графиката).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове