Виртуалната пазарна количка

Електронната търговия все повече променя потребителските навици и кара традиционните магазини да навлязат в интернет

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Кеш

80%

от плащанията за електронно поръчани стоки са в брой.

Докато компании като Uber и AirBnB се опитват да се наложат ударно и често завършват с челен сблъсък с регулации и традиционен бизнес, един цял сегмент успя да се наложи сравнително тихо и да промени изоснови търговията - онлайн пазаруването. В Западна Европа и САЩ то се е превърнало в част от ежедневието. В България и региона явлението тепърва набира сила. Макар и в момента да е с най-малки обеми, Източна Европа отчита най-силен ръст на годишна база (виж графиката).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.
    • - 1
    • + 4

    Plashtaneyo Cash ne e elektronna ttyrgovia.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    autoerotique avatar :-|
    soft kill
    • + 3

    Както винаги България е последа във всичко, липсата на иновации и невежеството, правят живота нѝ абсолютно непоносим..

    Нередност?
Нов коментар