Виртуалната пазарна количка
Електронната търговия все повече променя потребителските навици и кара традиционните магазини да навлязат в интернет
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Кеш
80%от плащанията за електронно поръчани стоки са в брой.
Докато компании като Uber и AirBnB се опитват да се наложат ударно и често завършват с челен сблъсък с регулации и традиционен бизнес, един цял сегмент успя да се наложи сравнително тихо и да промени изоснови търговията - онлайн пазаруването. В Западна Европа и САЩ то се е превърнало в част от ежедневието. В България и региона явлението тепърва набира сила. Макар и в момента да е с най-малки обеми, Източна Европа отчита най-силен ръст на годишна база (виж графиката).
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Plashtaneyo Cash ne e elektronna ttyrgovia.
Публикувано през m.capital.bg
Както винаги България е последа във всичко, липсата на иновации и невежеството, правят живота нѝ абсолютно непоносим..
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.