Българската компания Sportal Media Group разшири портфолиото си от мобилни приложения, закупувайки апликацията Betscores. Тя е насочена предимно към потребители с интерес към спортните залагания, като им предоставя информация за резултати и коефициенти в реално време за над 10 вида спорт. Това е втората подобна придобивка на компанията за по-малко от два месеца. В края на февруари изпълнителният директор и акционер в дружеството Стилян Шишков обяви покупката на футболната платформа The Livescore App. Както тогава, така и сега той не пожела да обяви цената на сделката.
Още повече спорт
Новото мобилно приложение в листата на медийната група представя подробна информация за проследяване на над 300 лиги и турнири по света. Betscores е сваляно вече повече от 1.3 млн. пъти предимно от чуждестранни потребители. За да достигне до максимално широка аудитория, апликацията е разработена на 10 езика. Съвсем скоро ще му бъдат направени два ъпдейта – с първия ще се променят дизайнът и логото, а вторият ще добави още 10 езика за избор, обясни Шишков. Освен това мобилното приложение ще разшири услугите си, предоставяйки на потребителите видеа и пряко предаване на интересни спортни събития.
Една от големите разлики между двете платформи, закупени от Sportal Media Group, са спортовете, които обхващат. The Livescore App е насочен изцяло към футбола, проследява мачове, отбори, прогнози за изхода на двубоите и дава възможност за залагания. Шишков обясни, че една от главните причини за закупуване на Betscores е голямата гама от спортове, които предлага. На платформата се следят резултатите на живо от мачове по футбол, тенис, баскетбол, хокей на лед, бейзбол, американски футбол, крикет, хандбал, волейбол и ръгби. Стилян Шишков заяви, че за момента това за най-следените спортове и от компанията не планират да добавят други. През Betscores обаче не могат да се правят директни залози, тя е изцяло информативна, показвайки коефициентите в реално време на всички онлайн букмейкъри. За да бъдат в крак със спортните събития, потребителите могат да се абонират за любимите си отбори и да получават известие на мобилния си телефон всеки път когато отразят промяна в резултата.
Продължаваме напред
И двете спортни приложения са закупени директно от разработчика. Като причина за това изпълнителният директор на Sportal посочи, че спестява време за установяване на пазара и събиране на достатъчна аудитория. Също като The Livescore App и Betscores е безплатна за крайните потребители, а приходи ще се генерират чрез реклама и допълнителни услуги. Като предимство на новата мобилна апликация Шишков отбеляза и факта, че е активна за двете най-използваеми операционни системи – Android и iOS.
Медийната група разработва 3-годишна инвестиционна стратегия за навлизане на нови пазари, като в момента фокусът й е върху мобилните технологии, чрез които може да достигне до много потребители по цял свят. Стилян Шишков заяви, че обмислят и други сделки за покупка на мобилни приложения, предлагащи услуги в сферата на спорта, но не назова конкретни срокове за осъществяването им. Компанията показва добри финансови резултати от дейността си, но все още няма публично оповестени данни за приходите й от 2014 г.
Българската компания Sportal Media Group разшири портфолиото си от мобилни приложения, закупувайки апликацията Betscores. Тя е насочена предимно към потребители с интерес към спортните залагания, като им предоставя информация за резултати и коефициенти в реално време за над 10 вида спорт. Това е втората подобна придобивка на компанията за по-малко от два месеца. В края на февруари изпълнителният директор и акционер в дружеството Стилян Шишков обяви покупката на футболната платформа The Livescore App. Както тогава, така и сега той не пожела да обяви цената на сделката.
1 коментар
Поздравления! Дано инвестицията да се възвърне бързо.