Да анализираш Уолстрийт от София

Finanalytica планира да увеличи екипа си в София и да навлезе на нови пазари

Иван Митов (вляво) и Стефан Минчев от мениджърския екип на FinАnalytica са част от 45-те души, които работят в София. Централата е в Ню Йорк, за да продава лесно продукта на Уолстрийт
Иван Митов (вляво) и Стефан Минчев от мениджърския екип на FinАnalytica са част от 45-те души, които работят в София. Централата е в Ню Йорк, за да продава лесно продукта на Уолстрийт
Иван Митов (вляво) и Стефан Минчев от мениджърския екип на FinАnalytica са част от 45-те души, които работят в София. Централата е в Ню Йорк, за да продава лесно продукта на Уолстрийт    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА
Иван Митов (вляво) и Стефан Минчев от мениджърския екип на FinАnalytica са част от 45-те души, които работят в София. Централата е в Ню Йорк, за да продава лесно продукта на Уолстрийт    ©  ЮЛИЯ ЛАЗАРОВА

Представете си следната ситуация: мултинационална група използва мозъчния си център в София, за да обслужва някои от най-големите банки и компании на Уолстрийт. Именно такава компания е базираната в Ню Йорк група за оценка на финансови рискове FinAnalytica, която с натрупването на все повече клиенти иска да разшири екипа си в България.

В края на януари на церемония в Лондон FinAnalytica получи престижната награда за най-иновативна специализирана компания в сектора в класацията Risk Technology Rankings 2014 на списание Risk. Клиентите са отличили платформата на компанията Cognity на базата на фукционалност, производителност, възвръщаемост на инвестициите и надеждност.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове