Авикомпаниите се насочват към по-малки самолети

През миналата година не е направена нито една поръчка от търговски компании за Boeing 747 и Airbus А380

Битката за продажби вече се води самолет по самолет в името на това халетата за производство да не затворят в края на десетилетието.
Битката за продажби вече се води самолет по самолет в името на това халетата за производство да не затворят в края на десетилетието.
Битката за продажби вече се води самолет по самолет в името на това халетата за производство да не затворят в края на десетилетието.    ©  LUCY NICHOLSON
Битката за продажби вече се води самолет по самолет в името на това халетата за производство да не затворят в края на десетилетието.    ©  LUCY NICHOLSON

Boeing 747, наричан още Jumbo Jet и "работният кон на модерната авиация", може скоро да изчезне от небесата. И проблемът не засяга само този легендарен самолет, а и модерния двуетажен гигант А380. Причината е, че и за двата модела през миналата година не е имало нито една поръчка от търговски авиокомпании. Това отразява поврата в авиационния бизнес към по-малки двумоторни самолети, които са по-евтини за експлоатация от лeтящите търбуси, побиращи до 525 души на борда си, разказва Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал