С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 апр 2015, 8:30, 37333 прочитания

Полската верига за обувки CCC ще отвори още магазини в България

Компанията навлезе в страната с два обекта в столичния Sofia Ring Mall и в "Мол Русе" през март

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
След като отвори първите си два магазина в края на март в София и Русе, полската верига за обувки CCC планира експанзия и в още градове. Фирмата е една от най-големите в Европа за производство и търговия на дребно с обувки. В България навлезе първо с магазин в най-новия софийски мол - Sofia Ring Mall, а малко след това откри обект и в "Мол Русе". "Плановете ни са да отворим магазини във всички градове на България, където има подходящи условия, а такива за нас има в модерните, съвременни търговски центрове с международно представени вериги. Целта ни е да отворим максимално бързо много магазини, за да обхванем пазара", коментира Венцислав Огнянов, генерален директор на полската верига за обувки и чанти. Той разкри, че експанзията ще бъде насочена към градовете Бургас, Стара Загора, София и Варна, а до края на годината ще бъдат разкрити още 6-7 магазина.

Вече и в България


Полската верига е една от малкото големи марки, която навлезе в страната през първото тримесечие на 2015 г. Другата голяма марка, която откри първи монобранд магазин в София, беше Tommy Hilfiger. Според Огнянов основните причини за навлизане на CCC у нас сега са няколко. "Усилията ни са насочени към откриването на магазини в големите търговски центрове, а сега в България има достатъчно модерни търговски площи. ССС няма за цел да излиза извън молове, поне засега. Затова за нас беше важно в страната да има достатъчен брой търговски центрове в достатъчно градове, за да можем да се насочим към нея. Когато веригата влиза на даден пазар, това се случва с бързо отваряне на много магазини. Например за две години и половина в Унгария са отворени над 55 магазина. В България също се стремим да правим бърза, но добре обмислена експанзия, за да избегнем потенциални грешки", каза пред "Капитал" Венцислав Огнянов. Според него друг фактор, който е оказал влияние върху решението за навлизане в България, е фактът, че има абсолютна ниша в пазара на това, което фирмата предлага. Според Огнянов то е най-доброто съотношение на качество и цена. "Просто липсва такова нещо - има различни конкуренти на пазара, които предлагат продукти на други нива - или под, или над нашето", каза той.

Фотограф: CCC

Въпреки че иска да навлезе бързо, фирмата се съобразява с няколко основни фактора при избора на локация на магазините. Сред тях са строгите изисквания, които CCC има към разположението в самия търговски център и към квадратурата. Това до голяма степен е определило и кои ще са първите търговски центрове, в които ще отвори веригата. "Когато намерим локация, която да отговори на нашите изисквания, не се колебаем да отворим. Смятаме, че имаме най-доброто място в Sofia Ring Mall, тъй като магазинът ни се намира на входа откъм IKEA и на ескалаторите откъм подземните паркинги. Има абсолютно правилна форма (нещо, към което задължително се стремим), а квадратурата е 750 кв.м. Много е подходящо за нас", каза генералният директор на фирмата. В повечето отдавна работещи молове обаче за веригата е по-трудно да открие необходимите големи свободни пространства. "В добрите молове в София не можем да открием веднага свободни места като тези, които ни трябват, тъй като се стремим да наемаме само най-добрите локации. Така че в момента изчакваме освобождаването на подходящото място", каза Огнянов.

Високи очаквания

Малко след откриването на първите магазини фирмата споделя, че има добри очаквания за пазара. "Те са потвърдени от резултатите от първите ни обекти. Имаме много голям брой посетители и това, което ни радва, е, че имаме голям брой купили от влезлите в магазина. Основната причина за това според нас са добрите цени", каза Огнянов. Той отбеляза, че ценовата стратегия на фирмата е в това да предлага висококачествен продукт на достъпни цени. CCC може да го постигне, понеже около една четвърт от производството се извършва в собствената й фабрика, каза Огнянов. Именно там се произвежда и най-известната линия на веригата Lasocki за обувки и чанти от естествена кожа.



За компанията
CCC SA е лидер на полския пазар за обувки и е един от най-големите производители в Полша. Групата има 700 магазина, разположени в търговски центрове в 14 страни, както и собствена фабрика за кожени обувки в Полша. CCC има 7000 служители и продава около 25 милиона чифта обувки годишно. В рамките на един сезон компанията предлага почти 3000 модела обувки и чанти. Фирмата притежава повече от 67 регистрирани марки, като най-популярна е Lasocki, която се предлага в магазините CCC и Lasocki.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Goldman Sachs ще управлява инвестиции на граждани от само 5 хил. долара Goldman Sachs ще управлява инвестиции на граждани от само 5 хил. долара

Американската банка ще използва изкуствен интелект, за да разшири бизнеса си

10 дек 2019, 153 прочитания

Работодателите ще наемат още хора в началото на следващата година Работодателите ще наемат още хора в началото на следващата година

Най-силни са очакванията в минната индустрия, лидерът по региони отново е Варна

10 дек 2019, 785 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
McDonald's отчете по-голям спад на печалбата от очаквания

Веригата подготвя план за подобряване на продажбите и печалбата

Още от Капитал
Четиримилиардната алтернатива

Годината е рекордна за взаимните фондове, като те са сред малкото инвестиции, които бият инфлацията, макар да има и доста на загуба

Супер звук в мини тяло

Кои са най-добрите TWS слушалки на пазара

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10