Стремим се да вземем дял от традиционните авиокомпании

Антъни Дръри, директор на поделението в easyJet, развиващо бизнес пътуванията, пред "Капитал"

Антъни Дръри: "Много е важно твоята авиокомпания да е лесна за резервации"
Антъни Дръри: "Много е важно твоята авиокомпания да е лесна за резервации"    ©  Капитал
Антъни Дръри: "Много е важно твоята авиокомпания да е лесна за резервации"
Антъни Дръри: "Много е важно твоята авиокомпания да е лесна за резервации"    ©  Капитал

Кога започнахте да се фокусирате върху бизнес пътуванията и защо?

- Ние отдавна възприехме стратегията, че за да си печеливш в Европа, трябва да свързваш основни летища. Това беше ключово решение, взето преди много време и може би едно от най-добрите. Бизнес пътуванията са основен фокус на компанията. Започнахме да развиваме програмата преди четири години - през 2011 г. С услугата allocated seating (да знаеш предварително мястото си в самолета - бел. ред.) видяхме възможността да се придвижим към корпоративното пространство. Обслужваме всички главни летища в Европа в удобен график като ранни сутрешни и вечерни полети до всичките 25 топ локации на континента, така че нашият продукт е наистина приложима алтернатива на традиционните авиокомпании. Адаптирахме продуктите си и сега ги пласираме чрез глобалните дистрибуционни системи (GDS) и туристическите агенции.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал