General Motors се ориентира към Индия

Автомобилната компания може да свие операциите си в Южна Корея

За да съживи продажбите, компанията ще пусне серия нови продукти и планира да превърне Индия в нов производствен и експортен център
За да съживи продажбите, компанията ще пусне серия нови продукти и планира да превърне Индия в нов производствен и експортен център
За да съживи продажбите, компанията ще пусне серия нови продукти и планира да превърне Индия в нов производствен и експортен център    ©  AMIT DAVE
За да съживи продажбите, компанията ще пусне серия нови продукти и планира да превърне Индия в нов производствен и експортен център    ©  AMIT DAVE

Американският автомобилен концерн General Motors цели да постигне пазарен дял от 5% в Индия през следващото десетилетие, съобщава Reuters. Компанията прогнозира, че продажбите в там ще достигнат 8 млн. коли до 2025 г., с което страната ще измести Япония като третия най-голям пазар на автомобили в света.

GM присъства в Индия от 18 години, но операциите там са на загуба. За да съживи продажбите, компанията ще пусне серия нови продукти, освен това планира да превърне Индия в нов производствен и експортен център. Това може би ще стане за сметка на мощностите на компанията в Южна Корея, където разходите за труд са се повишили значително през последните години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал