С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 май 2015, 15:40, 15589 прочитания

Foodpanda получи 100 млн. долара финансиране

Компанията за доставки на храни онлайн обяви, че ще ползва инвестицията за разширяване на дейността си и ще се фокусира върху развиващите се пазари, сред които е и България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Сайтът за поръчване на храна онлайн Foodpanda получи ново финансиране от 100 млн. долара от Goldman Sachs. Компанията обяви, че ще използва инвестицията за разширяване на дейността си, реализиране на по-широка услуга за собствена доставка, както и потребителското преживяване като цяло.

Фокус на развиващите се пазари


Но интернет дружеството също така допълни, че ще се акцентира върху развиващите се пазари, сред които е и България. Foodpanda навлезе на българския пазар преди точно една година.
"Развиващите се пазари представляват голяма възможност за онлайн доставка и поръчка на храна и ние се ангажираме да създадем най-удобния начин за това", коментира Ралф Вензел, съосновател и главен изпълнителен директор на Foodpanda, цитиран в официалното прессъобщение, разпространено до медиите.

След последния рунд от финансиране компанията е набрала общо 310 млн. долара инвестиции досега.
Дружеството в момента развива ударно дейността си в България. "Развиваме се в правилната посока, но все още сме далеч от целта", коментира за "Капитал Daily" Бенджамин Делайе, управляващ директор на Foodpanda за България. Според него компанията в момента въвежда план от 100 мерки за 100 дни, който трябва да подобри значително услугата, която предлага. Делайе допълни, че ще бъдат пуснати нови услуги и ще се разработят нови ниши за доставка на храни, които засега не са развити, без да конкретизира кои точно.

Той не изключва възможността да се правят и придобивания покрай разширяването на дейността, особено предвид свежия финансов ресурс, с който дружеството разполага. Но Делайе допълни, че това е най-лесният начин за разгръщане на компанията.



Огромният потенциал в България

"Потенциалът в България е огромен. Има силно проникване на интернет потреблението в страната, макар че все още потребителските навици изостават, те постепенно ще наваксат", коментира Делайе. Той допълни, че същата тенденция важи и за ползването на мобилни приложения и поръчки през смартфона.
Амбицията на компанията е да стане лидер в сегмента за поръчки на храна онлайн в България. Делайе обяви, че целта за 2014 г. е била да се пробие на местния пазар, както и да се наложи като разпознаваема марка. Той обяви, че тя е изпълнена успешно.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година "Контракс" очаква 25% ръст на приходите през тази година

За 2019 г. оборотът на IT компанията се свива, но печалбата расте повече от двойно

19 фев 2020, 974 прочитания

Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите Бизнес в парализа: празниците в Китай приключиха, но не и проблемите на фирмите

Предприятията е трудно да продължат работа, когато работниците са заклещени в провинцията

19 фев 2020, 866 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
HL-Top Mix инвестира 3.5 млн. лв. в нова производствена линия

Сливенският прозводител на комбинирани фуражи удвоява капацитета си

Още от Капитал
Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Порто, Сиза и Елиасон

Музеят Serralves в Порто отбелязва своята 20-годишнина с изложби на архитекта Алваро Сиза и на артиста Олафур Елиасон

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10