CEO Club Bulgaria търси партньори извън Пловдив и София
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

CEO Club Bulgaria търси партньори извън Пловдив и София

На самите сбирки мениджърите правят презентации, свързани със своя бизнес

CEO Club Bulgaria търси партньори извън Пловдив и София

Целта на бизнес мрежата е да предложи подходяща среда за взимането на решения за правене на бизнес.

7031 прочитания

На самите сбирки мениджърите правят презентации, свързани със своя бизнес

© Капитал


Преди година клубът е имал камара във Варна, но за момента дейността е спряна.

Бизнес мрежата CEO Club Bulgaria търси партньори извън Пловдив и София. Клубът е основан през 2008 г. и до момента в него членуват около 3000 души, които са на топмениджърски позиции в двата града. Организаторите искат да открият представителство и в друг град, като се надяват на намерят партньор за това, който да се занимава с дейността му, каза за "Капитал" Милен Иванов. Той дава началото на мрежата преди 7 години като on-line група в бизнес социалната мрежа Linkedin.

След близо 5 години се открива камара и в Пловдив. Амбицията му е да предостави "ефективна среда на хора, които да взимат решения за правене на бизнес в България, чрез съвременни принципи, конструктивен подход и бизнес етика", споделя той пред "Капитал". Преди година клубът е имал представителство и във Варна, но дейността му е спряна заради липса на интерес.

Целта на CEO Club е да предложи подходяща среда за взимането на решения за правене на бизнес в България. Същевременно организаторите се стараят атмосферата да се различава от типичните за този формат официални коктейли - ежемесечните сбирки се провеждат в неформална обстановка, придружени с презентации от мениджърите по бизнес теми.

Обмен на ноу-хау

Всеки мениджър може да присъства на срещите на CEO CLUB, като входната такса е 15 лева, а за членове на клуба е безплатно. Съотношението между мъже и жени на ръководни постове е 80% към 20%, а повече от 15% от членовете са чужденци. "Освен мениджъри с дълъг опит в клуба има и такива, които са от прохождащи технологични компании", разказва Милен.

За разлика от София в Пловдив все още няма силно присъствие на такива общности. "През последната година и половина от съществуването си клубът претърпя редица промени, докато накрая се установи подходящата формула", разказва Силвия Павлова, която е управител на клона в Пловдив. Според нея определящо за развитието на организации от подобен тип е индивидуалният формат поради наличието на подобни клубове, предлагайки един и същ продукт - коктейл с цел нетуъркинг.

Допълнителна стойност на проекта

"Споделянето на знания от лидери в международни компании е добавената стойност на CEO club", обяснява тя. Организаторите работят върху създаването на т.н Банка Знание (Knowledge Bank), където всеки член от общността да има достъп до презентациите на останалите, като по този начин се осъществява сверяване на часовника за добри практики.

В последно време има засилено присъствие на ръководители от по-младото поколение с предприемачески дух. "Ние сме отворени за активни бизнес хора, които могат и искат да взимат решения и носят отговорност от всякаква възраст, сектор и размер на бизнес", добавя Милен.

Силата на нетуъркинга

Нетуъркингът е практика, която неотлъчно съпровожда събития от различен характер, като целта е установяване на формални отношения. Типичните сбирки от подобен характер най-често представляват официални събирания, където група хора разменят визитни картички. През годините, с навлизането на все повече иновативни практики, се променят и нуждите на предприемачите и мениджърите, които са едни от най-честите посетители на подобни събития. Част от решенията, които някои западни организации вече прилагат, са нестандартни подходи като каране на колело или среща в неформална обстановка, придружена с презентации и отворени дискусии по различни теми.

Преди година клубът е имал камара във Варна, но за момента дейността е спряна.

Бизнес мрежата CEO Club Bulgaria търси партньори извън Пловдив и София. Клубът е основан през 2008 г. и до момента в него членуват около 3000 души, които са на топмениджърски позиции в двата града. Организаторите искат да открият представителство и в друг град, като се надяват на намерят партньор за това, който да се занимава с дейността му, каза за "Капитал" Милен Иванов. Той дава началото на мрежата преди 7 години като on-line група в бизнес социалната мрежа Linkedin.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK